تهیه کننده جشن رمضان بیان کرد که قرار است هر شب تصاویری از کارهای جهادی سردار سلیمانی در ویژه برنامه جشن رمضان شبکه پنج روی آنتن برود.
کد خبر: ۱۲۶۴۴۸۱

رسول آذرسرا در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به ویژگی های برنامه جشن رمضان شبکه پنج در رمضان 99 خاطرنشان ساخت: امسال برای اولین بار و بعد از چندین سال قرار نیست مخاطبان در محل لوکیشن برنامه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: ما به برنامه تغییر ماهیت دادیم و قرار است در فضای استودیویی شکل روی انتن برود.
آذرسرا توضیح داد: این برنامه همزمان با افطار از ساعت 20 تا 21:30 روی آنتن می رود و به شکلی طراحی شده است که اذان به صورت زنده در برنامه پخش می شود.

تهیه کننده فصل جدید جشن رمضان اضافه کرد: مهمانان ما در این فصل نیروهای جهادی هستند و با قصه ها و سوژه هایی که دارند در برنامه حضور می یابند و برنامه به صورت نمایش گونه روی آنتن می رود.

وی افزود: برنامه در یک خانه اتفاق می افتد و بخش های نمایشی دارد که امثال حلیمه سعیدی به صورت ویدئویی بازی دارند. همچنین مجری محمدحسین مولایی است. ما حتما هر شب یک شگفتانه خواهیم داشت. هدف تیم برنامه ساز این بوده است که فرم برنامه به گونه ای جدید باشد.

آذرسرا در پایان به یک اتفاق ویژه در این برنامه اشاره کرد و گفت: ما هرشب یک ویدئو از کارهای جهادی سردار سلیمانی در ایران پخش می کنیم. کارهایی که او در شهرهای محروم انجام داده است و همچنین هر شب تندیس او را به تیم جهادی های جهادی حاضر در برنامه می دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها