سخنگوی وزارت بهداشت عربستان به آمار جدید مبتلایان به کرونا در این کشور و فوتی های ناشی از آن پرداخت.
کد خبر: ۱۲۶۳۹۴۶

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، وزارت بهداشت عربستان به آمار جدید مبتلایان به کرونا در این کشور و فوتی های ناشی از آن پرداخت.

محمد العبد العالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان امروز سه شنبه اعلام کرد: ۴۳۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در عربستان شناسایی شده است که مبتلایان از ریاض، مکه مکرمه، الدمام، مدینه منوره، جده، الهفوف، بریده، الظهران، تبوک، الخرج، الباحه، الخبر، صامطه، بیشه، ابها و طائف هستند که به این ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۵۳۶۹ نفر افزایش یافت که از این تعداد حال ۶۲ نفر وخیم گزارش شده است.

وی در نشست خبری امروز خود همچنین از هشت مورد فوتی جدید ناشی از کرونا هم خبر داد که با احتساب موارد جدید شمار فوتی های ناشی از کرونا در عربستان به ۷۳ مورد افزایش می یابد.

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان همچنین از بهبودی ۸۴ نفر از مبتلایان به کرونا در این کشور هم خبر داد تا شمار بهبود یافتگان در این کشور به ۸۸۹ نفر برسد.

محمد العبد العالی گفت: دمای هوای تابستان تاثیری بر کرونا ندارد و مردم نباید به شایعات درباره کرونا توجه کنند. برداشتن زودهنگام محدودیت ها تاثیرات منفی به دنبال خواهد داشت. ارزیابی اوضاع، روزانه انجام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها