مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ابتلای ۳۰۲ تاکسیران به بیماری کرونا و فوت ۱۳ نفر آنها خبر داد و گفت: توزیع سبد معیشتی به خانواده بیماران از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۶۳۷۵۰

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا قنادان در گفتگو با فارس درباره آمار تاکسیرانان مبتلا به کرونا اظهار داشت هفته گذشته پایش سلامت رانندگان پایتخت آغاز شد و بر اساس نتایج به دست آمده مشخص شد که از ابتدای دوره شروع ویروس کرونا در سال گذشته تا کنون ۳۰۲ تاکسیران مبتلا به این ویروس شده و متاسفانه ۱۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: بر اساس مرور تجربیات سایر کشورها در جهت مقابله با کرونا و همچنین توصیه‌های وزارت بهداشت، غربالگری و تشخیص زودهنگام در پیشگیری از شیوع این بیماری بسیار حائز اهمیت است و بنابراین بر همین اساس ما طرحی را تحت عنوان پایش سلامت تاکسیرانان آغاز کردیم که در آن غربالگری بیماری از طریق سایت سازمان تاکسیرانی و همچنین سامانه‌های پیامکی به تاکسیرانان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه پایش سلامت همه ۸۰ هزار راننده تاکسی پایتخت انجام گرفته و به طور مستمر ادامه خواهد داشت، گفت: ۸۰ درصد از ۳۰۲ نفری که مبتلا به کرونا شده‌اند از اوایل اسفند علائم ابتلا به کرونا را داشته‌اند که پس از آن به پزشک مراجعه کرده و یا قرنطینه شده و یا در دوران بهبودی به سر می‌برند برخی از آنها نیز متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند.

قنادان با اشاره به اینکه پایش سلامت رانندگان تاکسی ادامه خواهد داشت،گفت: برای رانندگانی که مبتلا به کرونا شده‌اند امکان مشاوره پزشکی و درمانی برای آنها با همکاری شرکت شهر سالم فراهم شده است و به غیر از انجام معاینات آنها از امروز بسته حمایتی به صورت سبد کالای به در منزلشان ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سبد کالا شامل برخی اغلام نظیر برنج، ماکارونی، روغن و سایر مواد مورد نیاز همچنین اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده است تا طی مدت درمان و دوره نقاهت بیماری، تاکسیران مجبور نباشد از منزل خارج شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها