یک بازیگر سریال «میانبر» که این روزها از شبکه پنج سیما در حال پخش است با اشاره به بازخوردهای مخاطبان از این سریال بیان کرد: دوست و آشنا که مرا می بینند، تشکر می کنند و می گویند در این ایام که مجبورند در خانه بمانند سرشان با همین سریال ها گرم می شود.
کد خبر: ۱۲۶۳۵۷۵

شهین تسلیمی در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به اینکه ضبط سریال همچنان ادامه دارد، توضیح داد: پخش و ضبط سریال تقریبا همزمان است و برای همین ما این روزها هم سر ضبط سریال می رویم و کار را ادامه می دهیم در عین اینکه عده ای در خانه هایشان هستند اما ما در حال تولید کار هستیم. 
 
این بازیگر درباره اینکه چقدر در این شرایط بابت کرونا نگرانی دارد، عنوان کرد: من شخصا به کرونا فکر نمی کنم، ما در پروژه و حتی در مواقع دیگر تا آنجا که می توانیم موارد بهداشتی را رعایت می کنیم بعد از آن هرچه خدا بخواهد همان می شود. 
 
تسلیمی در پاسخ به اینکه اولویتش این روزها استراحت در منزل است یا کار، خاطرنشان ساخت: ترجیح می دهم فعالیت هایم را ادامه دهم تا هم سر خودمان گرم شود و هم مردم سرگرم شوند. کرونا این روزها مساله ای جهانی است، همه مردم درگیر آن هستند. آمریکا و اروپا هم دچار این ویروس شده اند بنابراین ما اگرچه باید از خود محافظت کنیم تابع امر خدا هستیم و این از نگرانی ها کم می کند. 
 
وی اضافه کرد: البته برای کاهش نگرانی عوامل، پزشک به پشت صحنه سریال می آورند، معاینه و ضدعفونی می کنند. مسائل دیگر هم رعایت می شود تا عوامل و بازیگران با خیال راحت به کار بپردازند. 
 
 این بازیگر تئاتر و تلویزیون با اشاره به سختی مبارزه با ویروس کرونا و شرایط کنونی در مقایسه با زمان جنگ یادآور شد: یکی از نکاتی که کمک می کند بتوانیم این ویروس را از بین ببریم همراهی و همدلی مردم با یکدیگر است. زمان جنگ همه به هم کمک می کردند هرکسی خانه اش خراب می شد یا امکاناتی مثل نفت و مواد اولیه می خواست همه به هم کمک می کردند. همه با هم متحد بودند آن زمان احتکار نبود اما الان برخی از مردم حریص شده اند و عاطفه و محبت شأن کم شده است.  
 
وی در پایان گفت: این روزها باید به یاد همه باشیم حتی به یاد حیوانات باشیم که نمی توانند غذایی برای خوردن پیدا کنند و اگر توانستیم برای آنها هم غذا فراهم کنیم چراکه اگر به دیگران رحم کنیم خدا هم به ما و همه مردم رحم می کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها