رقابت های فوتبال باشگاهی کشور ایتالیا که پیش از این عنوان شده بود از خرداد مجددا شروع خواهد شد، بار دیگر به حالت تعلیق درآمد.
کد خبر: ۱۲۶۳۰۵۳

به گزارش جام جم آنلاین ، شیوع ویروس کرونا در قاره اروپا سبب شد تا رقابت های فوتبال باشگاهی و ملی یکی پس از دیگری لغو شده و به حالت تعلیق درآید.

کشور ایتالیا که در راس کشورهای درگیر با این ویروس در قاره سبز قرار دارد با وجود کاهش مبتلا به این بیماری در دو روز اخیر همچنان قصد دارد فوتبال باشگاهی خود را به حالت تعلیق درآورد.

مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا که قصد داشتند رقابت های «سری آ» را در اواسط ماه می میلادی از سر بگیرند طی بیانیه ای رسمی اعلام کردند قطعاً شرایط برگزاری بازی ها در این تاریخ فراهم نخواهد بود و امکان برگزاری این دیدارها در خردادماه وجود ندارد.

در این اطلاعیه آمده است فوتبال باشگاهی ایتالیا همچنان تا اطلاع بعدی به حالت تعلیق در می‌آید و هرگونه تصمیم گیری در این خصوص را به زمان دیگری موکول کردند.

با این تفاسیر بعید نیست رقابت های فصل جاری فوتبال باشگاهی ایتالیا که قرار بود از اوایل خردادماه از سر گرفته شود بطور کامل لغو شده و تیم ها خودشان را برای شروع فصل جدید اماده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها