فرمانده ستاد مقابله با کرونا در شهر تهران گفت: تراکم قابل توجه در مبادی ورودی و خروجی پایتخت وجود داشته و نشان می‌دهد برخی علی رغم همه توصیه‌ها با تسامح با این موضوع برخورد کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۶۲۴۶۶

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران به همراه سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) و سردار بیگدلی معاون عملیات قرار گاه ثاراالله (ع) امروز در رصد هوایی شهر تهران شرکت کردند.

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در شهر تهران اظهار داشت: رصد هوایی از ورودی و خروجی‌های شهر تهران انجام شد، اما هنوز به حد کفایت میزان ترافیک به میزان و حد مورد نظر ما نرسیده است و امید داشتیم بیشتر مراقبت انجام شود.

وی ادامه داد: تراکم قابل توجه در مبادی ورودی و خروجی تهران وجود داشته و افزایش قابل توجهی داشت و نشان می‌دهد برخی علی رغم همه توصیه‌ها با تسامح برخورد کرده‌اند.

سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) بیان داشت: نگرانی داشتیم که در بازگشت به چه میزان مردم به شهر ورود می‌کنند و باید تست شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی مبادی مردم را دیدیم که از شهر خارج می‌شوند. حضور مردم در پارک‌ها یکی از نگرانی‌هایی بود که دیدیم و این حضور ممکن است موجب مخاطراتی شود.

سردار بیگدلی معاون عملیات قرارگاه ثارالله اظهار داشت: قطعا مقابله با ویروس کرونا توسط یک دستگاه یا دو دستگاه کافی نیست. در چند روزهای اخیر که مردم بر می‌گردند مخاطراتی به همراه دارد و مردم باید بسیار مراقبت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها