در زمستان تور زمینی ارمنستان بهتر است یا تور زمینی باکو؟

استفاده قشر زیادی از افراد جامعه از شبکه های اجتماعی باعث شده که واژه "حسرت" بیشتر کاربرد پیدا کند.
کد خبر: ۱۲۶۰۴۷۶

حتما برای شما هم پیش آمده که در حین چک کردن شبکه های اجتماعی یا گشت و گذار در اینترنت تصویری از یک شهر یا کشور را ببینید و در ذهنتان آن مکان را مقصد سفر رویایی خود تصور کنید.

از آنجایی که ما سالهاست در زمینه سفر و بحث صنعت گردشگری فعالیت داریم، برای شما چند توصیه مفید جمع آوری کردم تا کمتر دچار حسرت در رابطه با مقصد سفر بشوید.

واقعیت این است که اگر یک گردشگری حرفه ای باشید، می توانید با چند ترفند یک سفر معمولی را هم به یک خاطره ای به یادماندنی تبدیل نمایید.

برای آن که بیشتر بتوانم عمق موضوع را بیان کنم سری به آرکایو سفرنامه هایم انداختم و به مطلبی رسیدم که در آن از بهترین مقاصد سفر در زمستان گفته بودم و دیدم که می توانم تجربیاتم را با شما علاقه مندان به سفر در میان بگذارم،

از میان تجربه هایم دو مورد را گلچین کردم و حالا می خواهم به شما بگویم که در زمستان تور زمینی ارمنستان را بخرید یا تور زمینی باکو در کشور آذربایجان را.

در زمستان تور زمینی ارمنستان بهتر است یا تور زمینی باکو؟

مزایای تور زمینی ارمنستان

حتما در جریان هستید که امروزه با بالا رفتن قیمت جهانی دلار و کم شدن ارزش پول ما سفر برای ایرانی ها کمی دشوار شده است و این موضوع به وضوح در قیمت تورهای مسافرتی نموده پیدا کرده است به صورتی که اگر قیمت تور آنتالیا از 2 سال پیش تاکنون باهم مقایسه کنید، حتما متوجه تغییر قیمت ها خواهید شد.

آژانس های مسافرتی برای کم کردن قیمت تورهای مسافرتی تورهای زمینی را باکیفیت تر و آسان تر کرده اند. یکی از بهترین تورهای مسافرتی که پیشنهاد می کنیم آن را امتحان کنید، تور زمینی ارمنستان است. اغلب تورهای زمینی ارمنستان که از ایران حرکت می کنند، مقصدشان شهر ایروان می باشد زیرا پایتخت ارمنستان همواره پرطرفدارترین شهر برای سفر بوده است.

اگر برای شما هم هزینه سفر مهمترین فاکتور برای انتخاب مقصد است، توصیه می کنم که در زمستان به ارمنستان بروید زیرا قیمت سفر به ارمنستان در زمستان بسیار مقرون به صرفه تر است و مطمئن باشید هرجایی لایق یکبار سفر خواهد بود. من اولین بار که به ارمنستان سفر کردم زمستان بود و من هم با اتوبوس به ایروان رفتم و همه چیز بر خلاف تصورم پیش رفت. برای مثال داخل اتوبوس مشکل سرمای هوا نداشتیم و راننده بارها برای اسفاده ما از سرویس های بهداشتی بین راهی و رستوران ها ایستاد و از این نظر هم مشکلی برای من پیش نیامد. از همه اینها گذشته توانستم عکس هایی بگیرم که اگر زمستان و سفیدی برف ها نبود، هیچ وقت تا این اندازه عکس هایم را دوست نداشتم.

معایب تور زمینی ارمنستان

من همیشه طرفدار پروپاقرص سفرهای جاده ای هستم چون فکر می کنم قسمت مهمی از سفر مسیر است. اگر شما هم مثل من هستید که مشکلی پیدا نخواهید کرد اما سفر زمینی برای کسانی که دوست دارند سریع به مقصد برسند یک عیب بزرگ است چون اگر بخواهید از تهران زمینی به ایروان بروید حدود 16 ساعت و 30 دقیقه زمان لازم دارید تازه اگر هیچ توقفی نداشته باشید و من به عنوان کسی که عاشق سفر زمینی هستم هیچ وقت این موضوع برایم عیب نیست.

در زمستان تور زمینی ارمنستان بهتر است یا تور زمینی باکو؟

مزایای تور زمینی باکو

از آنجایی که به این متن راهنمایی شده اید، نشان می دهد که به روز هستید و می توانید به خوبی سرچ کرده و در دنیای وسیع اینترنت به هدف خود برسید، اولین توصیه که در رابطه با سفر زمستانی زمینی به باکو دارم این است که خوب در وبسایت های مختلف بگردید تا متوجه شوید که به راستی تور زمینی باکو حتی در زمستان می تواند از خاطره سازترین سفرهای شما باشد. اگر بخواهید از تهران به باکو به صورت زمینی بروید باید حدود 10 ساعت و 30 دقیقه در سفر باشید و از شهرهایی مانند البرز، قزوین، رشت، اردبیل، ماساللی و... بگذرید که بازدید از هریک از آنها واقعا برای من جذاب بود چون می توانستم در یک روز مردم مناطق مختلف را با افکار و سبک زندگی متنوع ببینم که این یکی از مهمترین لذت های من در سفر است. پس علاوه بر قیمت مناسب تور زمینی باکو برای من لذت بردن از شرایط جوی مختلف و دیدن مردم با فرهنگ های جذاب از مزایای تور زمینی باکو در زمستان بود.

معایب تور زمینی باکو

بدترین نکته در رابطه با تور زمینی باکو هم همان راه طولانی است که بدون اغراق باید بگویم برای من به شخصه لذت بخش بود. همچنین اگر نوزاد همراه دارید و یا سالمند کم توان با شما همسفر است هم به نظر من تور زمینی باکو مناسب نیست در غیر این صورت از نظر کسی که دست کم 5 سال است همواره در سفر هستم، تور زمینی باکو از ایران جذاب بود.

اگر بخواهم خیلی بی حاشیه منظورم را بیان کنم، باید بگویم که من در سال 1397 هردوی تورهای زمینی باکو و ارمنستان را امتحان کردم و از هردوی آنها نیز راضی بودم و از نظر من تا زمستان تمام نشده این تورها را امتحان کنید.

در زمستان تور زمینی ارمنستان بهتر است یا تور زمینی باکو؟

خوب است بدانید که من تورهایم را از وبسایت آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی مجری مستقیم تورهای ارمنستان خزیداری می کنم و چند سال است که خدمات این آژانس راضی هستم. مراجعه به وبسایت این مجموعه می تواند اولین قدم برای شما عزیزان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها