دبی مال به عنوان بزرگترین مرکز خرید دبی دارای صدها فروشگاه لوکس میباشد که تقریبا تمامی برندهای مشهور دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند.
کد خبر: ۱۲۶۰۴۶۳

دبی مال از لحاظ وسعت دومین مرکز خرید دنیا می باشد. دارای بیش از هزار مغازه بوده و بیشتر آنها نمایندگی های پوشاک و اکسسوری های بین المللی می باشند.

دبی مال را فقط نمیتوان به عنوان یک مجموعه خرید نگاه کرد بلکه بسیاری از بازدیدکنندگان این مرکز فقط به قصد تفریح و گردش و استفاده از امکانات تفریحی آن به دبی مال می آیند.

مثلا یکی از بزرگترین آکواریوم های دنیا در دبی مال قرار رگفته است ویا اینکخ دبی مال دارای رستورانها کافی شاپهای لوکس میباشد و اناوع غذاها را میتوان در آنجا سفارش داد.

دبی مال دارای مجموعه بازی برای کودکان لسا و دارای سینماهای چند بعدیست که بازدیدکنندگان می توانند ساعتها در این مرکز مشغول گردش و خوش گذرانی باشند بدون آنکه نیاز باشد از فروشگاه هایش خرید کنند.

در ضمن در دبی مال در مناسبت های به خصوصی هر ساله جشنواره های تخفیف برگزار می شود که میتوان در این زمانها از برندهای مشهور با تخفیفات خوبی خرید نمود .دبی مال از لحاظ میزان مخاطبان چند بار رکورد جهانی را زده است و با ایکه فقط چند سالیست از ساخت آن میگذرد رکورد مراکز خرید شلوغ و محبوب آمریکا را زده و بیشترین میزان بازیدکننده را در سال از آن خود کرده است.

آکواریوم دبی مال در طبقه پایین آن قرار داشته و دارای تونلی به طول بیش از صد متر می باشد که کاما شیشه ای بوده و میتوان حین گذر کردن از تونل بسیاری از موجودات و کوسه های خطرناک ماهی های عظیم الجثه و سایر آبزیان رنگارنگ را در این تونل تماشا نمود.

این مجموعه در کنار برج خلیفه قرارذ گرفته و همه روزه از ده صبح تا ده شب باز است .نزدیکترین جاذبه به دبی مال آب نمای دبی و برج خلیفه میباشند .

برای مشاهده تور دبی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://safarbato.co/%D8%AF%D8%A8%DB%8C

تفریح و هیجان در مجموعه آبی سرزمین وحشی

در پارک آبی وادی وحشی تفریحی آبی خانواده ها میتوانند از صبح تا عصر از امکانات و خدمات و انواع دستگاه های متعدد آبی بهره برده و نهایت لذت را میتوان در استفاده از سرسر ها و سایر استخر های موج و دستگاه های مهیج این پارک برد .وادی وحشی دارای انواع سرسره اهی مختلف با ارتفاعات از کم تا زیاد و سرسره های مارپیچ و بلدن میباشد دارای استخر موج مصنوعی ست و دارای ماشن های موج سواری میباشد .یکی از سرسره های بلند این مجموعه بلند ترین سرسره دنیا میباشد و در آن میتوان از سی وسیله آبی مهیج اوج هیجان را تجربه نمود .این پارک تا کنون چند بار جایزه ی بهترین طراحی تم پارک آبی را برده است و برای تمامی گروه های سنی میتوان در آن تفریحات مخصوص به خود را پیدا نمود .همه روزه از نه صبح تا شش عصر میوتان در این مجموعه از تفریحات آبی لذت برد و امکانات خدماتی و رفاهی آن مانند رستورانها و کافی شاپهایش بسیار متنوع و کامل میباشد .

بازار دیره

در منطقه دیره بازار های مختلفی وجود دارد که این بازار ها توسط ملیت های مختلفی که در دبی به زندگی و تجارت مشغول هستند گردانده میشوند و در این بازار میتوان از انواع خوردنی ها انواع ادویه جات و انواع لباس و پوشاک گرفته تا طلا و جواهرات را دید و خرید های خوب رو به صرفه ای داشت .منطقه دیره یک منطقه تجاری شناخته میشود که در اصل مرکز دبی بوده و هتل های این بخش نیز هزینه اقامت کمتری نسبت به سایر بخش ها دارند .بازار عطر و بازار ادویه و بازار طلای دیره در دنیا دمشهور میباشند و خصوصا بازار طلای دیره به عنوان بزرگترین بازار طلا وجواهرات در دنیا شناخته میشود که با گردش در این بازار میتوان از انواع طلا جواهرات سرویس های طلا با عیار های متفوات و رنگهای مختلف گرفته تا انواع سنگ های جواهرات مانند یاقوت و انواع برلیانها با درصد خلوص متفاوت را دید و خرید های خوبی داشت تمامی سرویس های این بازار بر اساس آخرین مدل های روز دنیا ارائه شده و بازار طلای دیره در دنی به عنوان به روز ترین و بهترین بازار طلا و جواهرات مشهور میباشد .

برای مشاهده تور استانبول روی لینک زیر کلیک کنید:

https://safarbato.co/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84

در بازار ادویه دیره هم میتوانید از انواع اودیه جات عربی هندی و ادویه جات غذاهای ایتالیایی و غذاهای لبنانی و ... خرید کنید می توانید با گردش در این مجموعه با اودیه ها و دمنوش های جدید و انواع قهوه های اصیل عربی آشنا شوید و همه محصولات این بازار به خاطر داشتن مشتریان زیاد همواره تازه و مرغوب میباشد .

پس از بازدی از بازار های دیره میتوانید به جاذبه های نزدیک آن مانند پارک ساحلی الممرز سر بزنید .در این پاک انواع امکانات رفاهی برای خانواده ها و استراحتگاه ها الاچیق ها و باربیکیو نیز موجود بوده و دارای کافه ها و محوطه های بازی کودکان به علاو استخر برای آنها بوده و میتوان روز خوشی را در این مجموعه ساحلی سپری نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها