استانبول از زیباترین شهرهای جهان است. یک شهر پر جنب و جوش با فرهنگی غنی و زیبایی های فوق العاده که در آن می توان ترکیبی کامل از فرهنگ اروپا و آسیا را مشاهده کرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۱۹
آشنایی با کافه ها و رستورانهای استانبول و دبی

کافه های استانبول از نظر تنوع و فراوانی شهرت زیادی دارند. اگر علاقه مند به مسافرت به این شهر زیبا هستید، می توانید سری به کافه های معروف استانبول بزنید و لحظاتی دلنشین و به یاد ماندنی را سپری کنید.

معرفی کافه های معروف استانبول

در مسافرت به استانبول با تور استانبول و گشت و گذار در این شهر، پیش می آید که دوست داشته باشید اوقاتی را دور از سر و صدا و شلوغی، در مکانی دنج و خلوت سپری کنید. کافه ها برای این منظور بسیار مناسب هستند. کافه هایی با تم های متنوع که حال و هوایی شرقی و یا کاملا اروپایی دارند. هر سلیقه ای که داشته باشید می توانید در استانبول کافه دلخواه خودتان را پیدا کنید و از حضور در آن لذت ببرید.

کافه آرا

کافه آرا یکی از کافه های معروف استانبول است که در نزدیکی خیابان استقلال قرار دارد. با فضایی خلوت و آرامش بخش، در یکی از مناطق معروف استانبول که می توانید لحظاتی دلپذیر را در آن تجربه کنید. دکوراسیون شیک و جذاب ، آن را به مکانی پرطرفدار تبدیل کرده است. در منوی این کافی شاپ انواع غذاهای بین المللی به چشم می خورد.

کافه کوما

اگر علاقه مند به طعم غذاهای اصیل ترکیه ای هستید حتما به اینجا سری بزنید. شما می توانید در منوی کافی شاپ کوما، انواع غذا و نوشیدنی های ترک را مشاهده کنید. غذاهایی که همه با مواد ارگانیک تهیه شده اند.

کوما تنها صد متر با موزه معصومیت اورهان پاموک، نویسنده معروف ترک فاصله دارد و علاقه مندان به این نویسنده می توانند از این کافه با پای پیاده به دیدن این موزه بروند.

کافه پیر لوتی

این کافه مشهور در تور ترکیه سفر باتو به اسم نویسنده فرانسوی، پیر لوتی نام گذاری شده است. پیر لوتی از علاقه مندان شهر استانبول بوده و سال های زیادی در این شهر اقامت داشته است. از آن جا که این مکان پاتوق همیشگی پیر لوتی بوده، نام این نویسنده بر روی آن باقی مانده است. با تور استانبول شما می توانید از این مکان دیدن کنید و از طعم انواع بستنی، قهوه ترک و دسرها و نوشیدنی های دیگر لذت ببرید.

فضای رمانتیک و رویایی کافه پیر لوتی موجب شده این مکان برای ملاقات های عاشقانه زوج ها بسیار مناسب باشد. از آن جایی که این بر روی تپه قرار گرفته است برای رفتن به آن باید از تله کابین استفاده کنید.

رستوران آل ماهارا دبی

یکی از معروف ترین و زیباترین رستوران های دبی، رستوران آل ماهارا دبی می باشد که در برج الجمیرا واقع شده است و دارای غذاهای دریایی بی نظیری می باشد. طراحی رستوران آل ماهارا دبی نیز الهام گرفته شده از زندگی دریایی بوده و دارای آکواریوم های بزرگی است.

آیا قصد دارید تا در سفر خود به دبی، در رستوران آل ماهارا دبی غذای مورد نظر خود را میل کنید؟ آیا می دانید با رزرو تور دبی میتوانید از غذاهای دریایی رستوران ال ماهارا بهره مند شوید؟ از شما دعوت می کنیم که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همرهی کنید تا بتوانید اطلاعات بی نظیر و مفیدی را درباره این رستوران به دست بیاورید.

دبی و تور دبی یکی از زیباترین و دیدنی ترین مقاصد گردشگری در خاورمیانه می باشد که با داشتن جاذبه های بی نظیر و آسمان خراش های خود توانسته است با بسیاری از کشورهای اروپایی در صنعت گردشگری به رقابت بپردازد. دبی موفقیت خود را مدیون زیرساخت های بسیار لوکس و مدرن بوده که از مهمترین آنها می توان به رستوران های دبی اشاره نمود. یکی از معروفترین و بهترین رستوران های دبی رستوران آل ماهارا می باشد که با داشتن امکانات و خدمات بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند. رستوران آل ماهارا دبی به معنای پوسته صدف بوده و طراحان و معماران این رستوران در طراحی آن از زندگی دریایی و آکواریوم های بزرگ الهام گرفته اند تا زیباترین رستران را طراحی و بنا کنند. اگر شما نیز قصد دارید تا یک غذای بسیار مانتیک را در یک فضای آرام و دوست داشتنی میل کنید می توانید رستوران آل ماهارا دبی را در اولویت های خود قرار دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها