رشد و پویایی صنعت گردشگری و همکاری در فروش تور مسافرتی و دیگر خدمات گردشگری توسط آژانس‌های زیرمجموعه، یکی از اهداف همیشگی آژانس مسافرتی ققنوس بوده است.
کد خبر: ۱۲۴۴۹۵۴
همایش هم‌اندیشی آژانس‌های همکار ققنوس

آژانس مسافرتی ققنوس به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و برترین آژانس‌های گردشگری ایران، همواره تاکید ویژه‌ای بر همکاری در فروش تور توسط دیگر آژانس‌های مسافرتی داشته است. ققنوس به دنبال این است تا با ایجاد روابط همکاری و فروش با آژانس‌های مسافرتی زیرمجموعه خود علاوه بر توانمندسازی و رونق چرخ صنعت گردشگری، با ارتقا سطح کیفی پرسنل آژانس‌ها، بهره‌مندی از خدمات باکیفیت گردشگری را برای تمامیۀآ مسافران سراسر ایران فراهم کند.

در همین راستا آژانس مسافرتی ققنوس روز گذشته با برگزاری همایش هم‌اندیشی آژانس‌های همکار ققنوس، گامی نوین در راستای این هدف و تقویت همکاری در فروش تور مسافرتی به آژانس‌ها برداشته است. در ادامه با گزارش این همایش همراه باشید.

همایش هم‌اندیشی آژانس‌های همکار ققنوس روز جمعه 20 دی ماه 1398 در محل این مجموعه برگزار گردید. سالن هدایت، به عنوان محل پیش‌بینی شده برای برگزاری همایش‌ها در ساختمان ققنوس، میزبان نزدیک به 50 آژانس مسافرتی فعال از اقصی نقاط ایران بود. مدیران و کارشناسان آژانس‌های گردشگری فعال از تهران، مشهد، اصفهان، یزد، شیراز، تبریز، سمنان، زنجان و ... در این همایش حضور داشتند تا با بررسی شرایط فعلی صنعت گردشگری و فرصت‌ها و تهدیدها، به راهکارهای جدیدی برای همکاری در فروش تور دست یابند.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی ایران آغاز شد. پس از آن مراسم با سخنرانی جناب آقای آزاد احمدی، مدیرعامل ققنوس، آغاز شد.

آقای احمدی ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدیران و کارشناسان آژانس‌های مسافرتی، از اهداف ققنوس برای همکاری در فروش تور مسافرتی و دیگر خدمات گردشگری مجموعه ققنوس سخن گفت.

پس از صحبت‌های مدیرعامل آژانس مسافرتی ققنوس، جناب آقای حامد بیک زند مدیر دپارتمان بازاریابی و ارتباط با مشتریان ققنوس پشت تریبون رفتند. آقای بیک زند ضمن تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای همایش هم‌اندیشی آژانس‌های همکار ققنوس، از اهمیت روابط تجاری و همکاری در فروش تور بین آژانس‌های مسافرتی و نیاز به ارتقا دانش کارشناسان فروش خدمات گردشگری سخن گفتند.

برنامه بعدی همایش هم‌اندیشی آژانس‌های همکار ققنوس، پنل گفتگو پیرامون خدمات اخذ ویزای گردشگری بود. در این بخش جناب آقای آزاد احمدی، سرکار خانم سیمین فرامرزیان مدیر دپارتمان ویزا و سرکار خانم ندا افسری مدیر دپارتمان تورهای گردشگری ققنوس در پنل حضور یافتند.

آژانس ققنوس از برترین آژانس‌های گردشگری ایران در حوزه ویزا است که بیش از 40 سال سابقه در زمینه اخذ ویزای توریستی دارد.

ققنوس کارگزار رسمی و مورد اعتماد سفارت‌های معتبری مانند سفارت فرانسه و سوئیس است و با داشتن روابط طولانی مدت با سفارت‌ها، اطلاعات کاملا دقیق و به‌روزی از قوانین و شرایط اخذ ویزا دارد.

در پنل ویزا، اعضای پنل به توضیح درباره شرایط فعلی صدور ویزا و قوانین جدید اتخاذ شده توسط سفارت‌ها، به ویژه سفارت‌های کشورهای عضو پیمان شنگن، پرداختند. قوانین سختگیرانه سفارت‌ها و شرایط دشوار اخذ ویزای توریستی محور اصلی صحبت‌های اعضای پنل بود.

پس از پایان پنل و یک پذیرایی و استراحت مختصر، نشست‌های تخصصی آغاز شد. یک نشست با حضور مدیران آژانس‌های گردشگری و مدیران ارشد آژانس مسافرتی ققنوس و با موضوع راهکارهای همکاری در فروش تور مسافرتی و خدمات گردشگری برگزار گردید.

در این نشست مدیران آژانس‌های همکار با بیان دغدغه‌ها و مشکلات، پیشنهاداتی در رابطه با بهبود فرآیند همکاری در فروش تور ارائه دادند.

در دیگر نشست که به طور همزمان در حال برگزاری بود، کارشناسان آژانس‌های مدعو در کنار کارشناسان آژانس ققنوس در دوره آموزشی «اصول و فنون مذاکره و بازاریابی پیشرفته خدمات گردشگری» شرکت کردند. این دوره آموزشی به منظور ارتقا سطح کیفی و آشنایی شرکت کنندگان با جدیدترین متدهای مذاکره و بازاریابی خدمات گردشگری و با حضور یکی از اساتید مطرح این حوزه برگزار شد.

در آخرین مرحله از همایش هم‌اندیشی آژانس‌های همکار ققنوس و پس از برگزاری نشست‌های تخصصی، نوبت به اهدای لوح‌های نمایندگی آژانس‌های همکار ققنوس رسید. این آژانس‌ها به عنوان نماینده رسمی فروش خدمات ققنوس، خدمات گردشگری مورد نظر شما را دقیقا با همان کیفیت و قیمت ققنوس به شما عرضه خواهند کرد.

همچنین در پایان مراسم به تمامی کارشناسان حاضر در همایش نیز، گواهی رسمی گذراندن دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره و بازاریابی پیشرفته خدمات گردشگری اهدا شد.

آژانس مسافرتی ققنوس به عنوان یکی از رهبران و کسب و کارهای پیشرو در صنعت گردشگری، همواره تلاش بوده است تا با برقراری روابط تجاری و همکاری در فروش تور مسافرتی و دیگر خدمات گردشگری، بر رشد و پویایی این صنعت بیفزاید. همایش هم‌اندیشی آژانس‌های همکاری ققنوس یکی از همین اقدامات بود که با حضور نزدیک به 50 آژانس مسافرتی برتر ایران برگزار گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها