کد خبر: ۱۲۴۲۲۶۷

#بازنشسته _ معیشت
یک بازنشسته:
بازنشسته تامین اجتماعی هستم و با این مستمری، نیازهای اولیه خانواده خود را نمی‌توانم تامین کنم.

#افزایش_ حقوق
مجتهد از تهران:
نمایندگان مجلس چرا نسبت به افزایش 15 درصدی دستمزد در سال آینده واکنشی نشان ندادند؟ با توجه به تورم 30 درصدی در سال بعد آیا این مقدار افزایش حقوق منطقی است؟

#سبد _ معیشتی
خانم اسماعیلی از تهران:
من سرپرست خانواده و بازنشسته هستم و با حقوق حداقلی، سبد معیشتی دریافت نکردم. چرا؟

#مترو _ ازدحام
جعفری از تهران:
بازهم خرابی و تاخیر در حرکت قطارهای خط یک به سمت تجریش در روز چهارشنبه 20 آذر، باعث ازدحام بیش از اندازه و شلوغی سکوی دروازه دولت شد، درصورت آسیب‌دیدگی مسافران آیا مسؤولان متروی تهران مسؤولیت آن را قبول می‌کنند؟

#املاک_ بنیاد
دلاور از تهران:
از رئیس محترم بنیاد مستضعفان بابت موافقت با تبدیل املاک بنیاد به فضای سبز کمال تشکر و قدردانی را دارم.

#خانه _ خالی
ارجمند از تهران:
چرا دولت مالیات خانه‌های خالی، دلالان خودرو و ... را اجرا نمی‌کند؟ با این کار سهم مردم عادی در پرداخت مالیات کمتر می‌شود. این روزها مستاجرها مشکلات زیادی دارند که آنها را ناچار می‌کند از تهران کوچ کرده و به شهرک‌های اطراف آن پناه ببرند.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز سه‌شنبه 5/9/1398 با عنوان «حمل ونقل عمومی» سرپرست روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: به منظور رفاه حال شهروندان گرامی، این شرکت ضمن کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها و رصد وضعیت سرویس‌رسانی از طریق سیستم مدیریت هوشمند ناوگان و سایت نظارت تصویری، در مواقع پیک مسافر تعدادی اتوبوس در نقاطی از خطوط دپو می‌شود تا در صورت لزوم، جابه‌جایی شهروندان گرامی تسهیل شود.

 

بیشتر بخوانید: مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با موبایل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها