سوالات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوی شما باشیم. ذکر نام، نام خانوادگی و شهر یا روستای محل اقامت خود را فراموش نکنید، زیرا به سوالات بدون نام و مشخصات پاسخ داده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۲۲۵۰

وحید زینلی از تالش:
لطفا چند افزونه مفید برای مرورگر اج معرفی کنید.

کلیک:
مرورگر اج چندان محبوب نیست و به همین دلیل نیز تعداد افزونه‌های (پلاگین‌ها) موجود برای آن با مرورگرهای محبوبی مانند کروم و فایرفاکس قابل مقایسه نیست. با این وجود افزونه‌های خوبی برای این مرورگر وجود دارد که با توجه به درخواست شما دوست عزیز، تعدادی از کاربردی‌ترین افزونه‌ها را معرفی خواهیم کرد.

Add block Plus
این افزونه تقریبا برای هر کسی که از مرورگر اج استفاده می‌کند مفید خواهد بود، زیرا یک ادبلاکر (مسدودکننده تبلیغات) است که به سادگی می‌تواند بسیاری از محتوای ناخواسته را از خروجی وب شما حذف کند. البته افزونه‌های مشابه دیگری نیز وجود دارند، ولی این مورد بهترین ادبلاکر موجود برای مرورگر وب مایکروسافت است.

Mouse Gestures
این افزونه برای کسانی که کاربری آسان برای دستگاه خود انتظار دارند مفید خواهد بود. یکی از ویژگی‌هایی که کاربران سیستم‌عامل مک از آن لذت می‌برند، امکان کنترل دستگاه با نشانه‌های لمسی خاص است، ولی این قابلیت برای همه دستگاه‌ها در دسترس نیست و به همین دلیل نیز این افزونه ایجاد شده تا بخشی از این قابلیت‌ها را به مرورگر شما اضافه کند. پس از افزودن این افزونه به مرورگر اج با کلیک راست و اعمال حرکت‌هایی خاص با ماوس می‌توانید نتایج جالبی بگیرید که تنوع بسیار بالایی دارد. این افزونه برای فایرفاکس و گوگل کروم نیز موجود است.

GetThemAll
این افزونه یکی از موارد محبوب دیگر برای اج است که به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند از داخل سایت، فایل‌های تصویری، صوتی، ویدئویی و دیگر فرمت‌های فایل موجود را برداشت کرده و روی سیستم خود ذخیره کنند. بنابراین اگر لینک دانلود ویدئویی در یک سایت وجود ندارد، این افزونه به کمک شما خواهد آمد.

Save to Pocket
این افزونه به شما اجازه می‌دهد بتوانید داده‌های مختلف را در یک فرمت بسیار ساده برای مطالعه روی دستگاه خود ذخیره کنید. بدون شک تا وقتی که با این سیستم کار نکرده باشید، نمی‌توانید به لذت سادگی خروجی آن پی ببرید و توضیح دادن این خروجی نیز بی‌فایده است. برای همین پیشنهاد می‌کنیم آن را نصب کنید و از روی خروجی آن شاهد کیفیت خدمات این افزونه باشید.

Office Online
نام این افزونه تقریبا تمام عملکرد آن را برای کاربر فاش می‌کند. تمام خدمات آفیس مایکروسافت با کمک این مرورگر به یک لایه آنلاین تبدیل می‌شوند که کاربر امکان استفاده از آنها را در مرورگر اج خواهد داشت.
نکته: تمام افزونه‌های یاد شده رایگان هستند و بدون پرداخت هزینه می‌توانید آنها را روی مرورگر مایکروسافت اج نصب و استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها