کد خبر: ۱۲۳۹۷۰۲

# بنزین- همسایه
دوانی از مشهد:
ریاست محترم جمهور اعلام کردند قیمت بنزین در ایران بسیار ارزان‌تر از کشورهای همسایه است، آیا دستمزدهای مردم کشورمان نسبت به کشورهای همسایه نیز برابر و یکسان است؟

# نیسان-سوخت
قربانی از تهران:
سهمیه نیسان‌های بنزینی 300 لیتر در ماه است که با توجه به مصرف زیاد آن حدود 70 درصد درآمد روزانه را باید به بنزین اختصاص دهیم. تا قبل از گرانی بنزین، بنده روزی 50‌لیتر مصرف می‌کردم و در نهایت سه میلیون تومان درآمد داشتم، ولی با این وضعیت جدید همه این درآمد را نیز باید خرج خرید بنزین کنم.

# تاکسی-اینترنتی
عبدی از تهران:
با وجود این‌که اعلام شد کرایه تاکسی‌های اینترنتی گران نمی‌شود، ولی افزایشی 20درصدی داشته و البته بسیاری از رانندگان دیگر تمایلی به کار ندارند.

# بازگشت-بنزین
امیری از تهران:
با توجه به این‌که دولت اعلام کرد همه درآمد حاصله از گرانی بنزین به جیب مردم برمی‌گردد، از دولت محترم درخواست می‌شود قیمت بنزین را به حالت قبل برگرداند و مردم نیز هیچ کمک معیشتی نمی‌خواهند.

# مدرسه-پول
شهروندی از تهران:
مدرسه پسرانه شریعتی واقع در منطقه 11 تهران برای خرید دستگاه کپی از هر دانش‌آموز 350 هزار تومان خواسته است. به نظر می‌رسد تا چند وقت دیگر حقوق معلمان را نیز باید والدین بدهند.

# قزوین-پاتوق
اکبری از قزوین:
شهرداری منطقه 3 قزوین وسط شهر، حوالی میدان امام خمینی‌(ره) مکان بزرگی را به انبار تبدیل کرده که متاسفانه این مکان پاتوقی برای معتادان، سگ‌های ولگرد و... شده است.

# خانی‌آباد-مدرسه
شهروندی از تهران:
مسؤولان مدرسه دخترانه شهید سالاری واقع در منطقه 19 خانی‌آباد برای بازسازی و تعمیر مدرسه از والدین درخواست وجه کرده‌اند و با توجه به عدم کمک والدین برای تعمیرات، چند روزی است مدرسه تعطیل است. با این اوضاع تکلیف دانش‌آموزان چیست و چرا آموزش و پرورش به مدارس رسیدگی نمی‌کند؟

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها