در ادامه دیدار‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، ۶ دیدار همزمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۳۹۵۱۵
فرار لیورپول از شکست مقابل ناپولی و سخت شدن راه صعود/رقابت اینتر و دورتموند برای صعود به هفته آخر کشیده شد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، شش دیدار همزمان برگزار شد.

در گروه E، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان ناپولی بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این مسابقه ابتدا ناپولی با گل دقیقه ۲۱ دریس مرتنز مهاجم بلژیکی خود از حریف پیش افتاد، اما میزبان با ضربه سر لوورن روی ارسال ضربه کرنر در دقیقه ۶۵ بازی را به تساوی کشاند.

در دیگر بازی این گروه، سالزبورگ اتریش با نتیجه چهار بر یک میزبانش خنک بلژیک را از پیش رو برداشت. در جدول این گروه، لیورپول با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و ناپولی ۹ امتیازی در رتبه دوم جای دارد. سالزبورگ هم با این برد هفت امتیازی شد تا همچنان برای صعود شانس داشته باشد و باید در بازی هفته آخر برای صعود لیورپول را شکست دهد. در صورت رخ دادن این اتفاق و پیروزی ناپولی مقابل خنک در بازی آخر، لیورپول وداعی زودهنگام با جام خواهد داشت.

در گروه F، اینتر با نتیجه سه بر یک میزبانش اسلاویا پراگ جمهوری چک را شکست داد. لوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر در این بازی هم درخشید و در دقایق ۱۹ و ۸۸ برای تیمش گلزنی کرد. گل دیگر نراتزوری را روملو لوکاکو در دقیقه ۸۱ به ثمر رساند. تک گل میزبان را هم سوچک در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در همین گروه، بارسلونا با نتیجه سه بر یک مهمانش دورتموند را شکست داد. سوارز، مسی و گریزمن برای بارسا و سانچو برای زنبور‌ها گل زدند.

با این نتایج، بارسلونا ۱۱ امتیازی شد و صعودش را به عنوان صدرنشین به دور بعد قطعی کرد. دورتموند و اینتر هم هفت امتیازی هستند و در هفته پایانی باید برای صعود رقابت کنند. در هفته آخر، اینتر میزبان بارسلونای صعود کرده خواهد بود و دورتموند از اسلاویا پراگ حذف شده پذیرایی می‌کند.

در گروه H آژاکس مهمان لیل فرانسه بود که با دو گل پیروز شد. حکیم زیاش در دقیقه ۲ و پرومس در دقیقه ۵۹ برای هلندی‌ها گل زدند.

در جدول این گروه، با توجه به تساوی چلسی و والنسیا، آژاکس توانست خودش را از این دو تیم جدا کند و ۱۰ امتیازی و صدرنشین شود. چلسی و والنسیا هم با هشت امتیازی پشت سر این تیم هستند و رقابت سه تیم برای صعود به هفته آخر کشیده شد.

در گروه G مصاف تیم‌های لایپزیش و بنفیکا با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در همین گروه نیز زنیت با دو گل لیون را شکست داده بود.

در جدول این گروه، لایپزیش ۱۰ امتیازی و صدرنشین است. زنیت و لیون با هفت امتیاز همچنان شانس صعود بالایی دارند، اما بنفیکای چهار امتیازی شانس کمی برای صعود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها