رکوردشکنی تنیسور یونانی در مسابقات ATP لندن

قهرمان 21ساله

استفانوس سیتسیپاس یونانی توانست با برتری برابر دومنیک تیم، فاتح تورنمنت ATP لندن شود. در دیدار نهایی تور ATP لندن، سیتسیپاس 21 ساله توانست با برتری مقابل دومنیک تیم فاتح این رقابت‌ها و برنده جایزه دو میلیون پوندی شود.
کد خبر: ۱۲۳۸۰۲۱

تیم در این دیدار ست نخست را ۷ ــ ۶ به سود خود خاتمه داد، ولی در دو ست بعدی سیتسیپاس بر بازی مسلط شد و توانست با نتایج ۶ ــ ۲ و ۷ ــ ۶ برنده این دیدار و فاتح این دوره از رقابت‌ها شود. به گزارش یورو نیوز، این تنیسور ۲۱ ساله یونانی حالا جوان‌ترین فاتح این رقابت‌ها از سال ۲۰۰۱ محسوب می‌شود. سیتسیپاس بعد از قهرمانی در این رقابت‌ها گفت: خیلی خوشحالم به هدفم رسیدم. صادقانه باید بگویم دلیل بازی خیلی خوبم را در ست دوم نمی‌دانم. خیلی خوب بازی را در دست گرفتم و کاملا بر مسابقه مسلط شدم. خیلی استرس داشتم و خوشبختانه توانستم به هدفم برسم و قهرمان شوم.
بعد از پایان این مسابقات، رده‌بندی برترین تنیس بازان جهان اعلام شد که براساس آن رافائل نادال 33 ساله و اسپانیایی با 9985 امتیاز در صدر قرار دارد و نواک جوکوویچ صرب نیز با 9145 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است. راجر فدرر سوئیسی با 6590 امتیاز در رده سوم ایستاده و دومنیک تیم از استرالیا و مدودف نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها