کد خبر: ۱۲۳۷۴۸۳

# مسکن-ملی
طیار از بابل:
دولت همچنان وعده ساخت مسکن ملی را می‌دهد، درحالی که هیچ اطلاعی از زمین آن، مدت تحویل و... به متقاضیان نمی‌دهد.

# ورزش-خراسان
شهروندی از مشهد:
بازی‌های تیم‌های ورزشی استان خراسان‌رضوی که در همه رشته‌های ورزشی فعال هستند در شبکه‌های تلویزیونی پخش نمی‌شود و این موضوع باعث ناراحتی مردم این استان شده است.

# ورزشگاه-فحاشی
اکبری از تبریز:
فحاشی عده‌ای از تماشاگرنماها در ورزشگاه‌های کشور باعث دوری بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال از ورزشگاه شده و امیدوارم با شناسایی این افراد و ترویج فرهنگ مناسب، دیگر شاهد این موارد نباشیم.

# خشکرود-مشکلات
ناصری از ساوه:
سال‌هاست که شهر خشکرود با مشکلات عمرانی مواجه است و با وجود پیگیری‌های مردم از طریق شهرداری و مسؤولان، بی‌نتیجه مانده است. به عنوان مثال مدت‌هاست درخواست کرده‌ایم که مسیر رفت وآمد روی رودخانه قدیمی این شهر (خیابان بهارستان) را که نقطه اتصال دو بخش شهر است مرمت و بازسازی کنند، ولی مسؤولان می‌گویند بودجه نداریم.

جوابیه

در پی درج پیامی با عنوان «اتوبوس ــ تعلل» مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌‌ونقل جاده‌ای با ارسال نمابری اعلام کرد: براساس تبصره 2 ماده‌22 ضوابط حمل‌ونقل مسافر، وسیله نقلیه تحت پوشش شرکت‌ها و موسسات مسافربری می‌تواند از چند پایانه مستقر در شهر مبدا یا شهرهای بین‌مسیری مسافرگیری کند مشروط بر این‌که موضوع در سایر پایانه‌های بین مسیر به اطلاع مسافران رسیده باشد وگرنه مجاز به توقف‌های مکرر و ایجاد تاخیر در سفر و مسافرگیری در اطراف پایانه‌ها نخواهد بود که مراتب به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز و تهران منعکس شده است. سوار و پیاده کردن مسافران در اطراف پایانه‌های مسافری حتی به درخواست مسافر ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها