پنجشنبه‌شب برای مهدی یراحی شب ویژه‌ای بود؛ تازه‌ترین کنسرت او، همزمان شده بود با سالروز تولد 38سالگی‌اش و از این رو هوادارانش در تالاری در غرب تهران برایش سنگ‌تمام گذاشتند.
کد خبر: ۱۲۳۷۴۶۵

البته این سنگ‌تمام یکطرفه هم نبود و این خواننده جنوبی پس از انتشار تازه‌ترین کار خود با عنوان
«طلوع کن» این بار قطعه‌های تازه‌تری هم برای هوادارانش خواند و علاوه بر این، آثار خاطره‌انگیز گذشته‌اش را هم با آنها به اشتراک گذاشت. همان دم در تالار همایش ایرانیان از یکی از کسانی که منتظر است تا در تالار را باز کنند و مردم برای دیدن کنسرت مهدی یراحی و گروهش روی صندلی‌ها بنشینند، می‌پرسیم چرا از بین این همه کنسرت که این شب‌ها در تهران اجرا می‌شود، کنسرت مهدی یراحی را انتخاب کرده است. پاسخش جالب است چون پیش از این‌که به مهدی یراحی اشاره کند، به خواننده دیگری اشاره می‌کند و می‌گوید: «لابد می‌دانید که محسن چاوشی، به عنوان یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های ایرانی موسیقی پاپ در هیچ کنسرتی از خواننده‌های دیگر شرکت نمی‌کند. حالا بروید اسم او را سرچ کنید؛ عکس‌هایی را می‌بینید که او را در یک سالن کنسرت نشان می‌دهند. آن عکس‌ها مربوط به کنسرت چند سال پیش مهدی یراحی است و تنها باری که چاوشی در یک کنسرت شرکت کرده همان کنسرت یراحی است. همین است که یراحی برایم بسیار عزیز است.»
کنسرت با همان قطعه تازه طلوع کن آغاز شد. طلوع کن اولین ترانه از سه‌گانه عاشقانه مهدی یراحی است. این ترانه در سالگرد انتشار یکی دیگر از ترانه‌های او به نام «سرسام» منتشر شد که در کنار پاره‌سنگ و انکار، سه گانه اجتماعی مهدی یراحی را تشکیل می‌دهند که در چند فعالیت هنری او جایگاه ویژه‌ای داشته و خود او نیز بر این رویکرد تاکید دارد. این خواننده جوان اهل خوزستان پنجشنبه‌شب گذشته علاوه بر اجرای چند قطعه به زبان عربی، در فواصل اجراهای خود اعلام کرد که به‌زودی از آلبوم جدید خود به زبان عربی نیز رونمایی خواهد کرد. کنسرت تازه یراحی ترکیبی بود از ترانه‌های قدیمی و خاطره‌انگیز او و قطعات تازه‌ای که او در این مدت آنها را خوانده است. پنجشنبه، فصل تازه‌ای برای این خواننده محبوب بود و حالا باید منتظر ماند و دید او برای ادامه کنسرت‌ها و آلبوم تازه‌اش چه برنامه ویژه‌ای برای این هواداران پرشور خود طرح‌ریزی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها