میرشاد ماجدی عضو هیات مدیره استقلال که کلا از اظهارنظر درباره اتفاقات این باشگاه طفره می‌رود، دیروز سرانجام مجبور شد اظهاراتی درباره اتفاقات این باشگاه داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۳۷۲۴۴

اخیرا از او نقل و قولی منتشر شد که گفته بود استراماچونی را قبول ندارد. ماجدی درباره این نقل و قول یکسری توضیحات داد: «من گفتم استراماچونی را قبول ندارم و باید قلعه نویی سرمربی استقلال شود؟ این خلاف واقعیت است. صحبت من این بود که تمرکز استراماچونی روی تمرینات و بازی‌ها باشد. حرف من را برعکس منتشر کردند.»
او از مربی ایتالیایی اعلام حمایت می‌کند: «بله، ما حامی ایشان هستیم و باید پشت او باشیم. بنده از جنس استقلالم. دوست ندارم برای باشگاه حاشیه‌ای رقم بخورد. ما باید پشت تیمی باشیم که دارد خوب بازی می‌کند و خوب نتیجه می‌گیرد. الان استراماچونی خوب کار می‌کند، وظیفه من و تمام هواداران این است که حمایت کنیم.»
هفته گذشته از فتحی مدیرعامل استقلال هم نقل‌قولی منتشر شد که ناراحتی استراماچونی به خاطر مشکلات مهم نیست. ماجدی می‌گوید: «فتحی چنین چیزی را نگفت.» او در واکنش به قهر استراماچونی و باشگاه هم توضیح می‌دهد: «من هم شنیدم که می‌گویند زرینچه حرف‌ها را به باشگاه منتقل می‌کند. نه بابا از این خبرها نیست.»
او از نامه استراماچونی برای گرفتن مطالباتش به فیفا هم ابراز بی‌اطلاعی می‌کند و می‌گوید چنین چیزی نشنیده است. میرشاد درباره ناپدید شدن فتحی از دید رسانه‌ها هم می‌گوید: «ایشان در باشگاه کار می‌کند. همان‌طور که من را دستگیر کردید، ایشان را هم دستگیر کنید!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها