ابروها یکی از مهمترین ویژگی های صورت است که باعث زیبایی بیشتر صورت انسان می شود. جدا از محافظت چشم در برابر گرد و غبار ، شوره سر و رطوبت، ابروها به افراد امکان برقراری ارتباط غیر کلامی را نیز می دهند.
کد خبر: ۱۲۳۶۵۵۲
همه چیز در مورد ریزش ابرو و راه درمان آن

از آنجا که ابرو تأثیر زیادی بر چهره افراد می گذارد ، داشتن ابروهای نازک و ضعیف ممکن است اعتماد به نفس آنها را به شکلی منفی تحت تأثیر قرار دهد.

بیشتر افراد ممکن است در اثر پیری ، زخم ، بیش از حد لک شدن ، یک بیماری جدی یا آسیب دیدگی، دچار ریزش مو در ناحیه ابرو شوند، در حالی که ممکن است برخی از افراد با ابروهای نازک به دنیا بیایند.

برای داشتن ابروهای کامل و خوش فرم ، افراد ، به ویژه خانم ها ، ابروهای خود را با آرایش بصورت دلخواه در می آورند یا آنها را تتو می کنند. با این حال ، این روش ها دائمی نیستند و طبیعی به نظر نمی رسند. ابروهای تتو شده براق به نظر می رسند و خیلی زود محو می شوند. کشیدن ابرو روش دیگری برای داشتن ابروهای ضخیم و متراکم است. با این حال ، باید هر روز انجام شود و به راحتی از بین می رود.

راه درمان چیست؟

کاشت ابرو یک روش بی خطر و آسان و غیرجراحی و بدون بیهوشی است که شامل گرفتن مو از پشت سر و پیوند به ناحیه ابرو برای رسیدن به ابرو مورد نظر و ضخیم تر است. از آنجا که موهای پیوند شده به طور مستقیم از پوست سر بیمار گرفته می شود ، طبیعی است و می توان نتایج دلخواه را برآورده کرد.

پیوند ابرو چگونه انجام می شود؟

از تکنیک FIT می توان برای ترمیم ابرو استفاده کرد ، به این معنی که مو از پشت سر استخراج می شود و به ناحیه ابرو پیوند می یابد. قبل از برداشت موهای سالم از قسمت پشت سر ، ناحیه کوچکی از پوست سر مفاصل تراشیده می شود. برای استخراج فولیکول های مو از میکروموتورهای مخصوص FIT استفاده می شود.

پیوند ابرو تحت بی حسی موضعی انجام می شود و عمل تقریباً ظرف 3 ساعت انجام می شود. بعد از پیوند ابرو ، پوسته های ریز ممکن است ظاهر شوند اما در یک هفته بهبود می یابند. در ابتدا کاشت مو به ناحیه ابرو خیلی سریع شروع به رشد می کند ، بنابراین پیرایش منظم مورد نیاز است. با گذشت زمان ، سرعت رشد کند خواهد شد.

طی 5 هفته موهای پیوند شده خارج می شوند. در طول 3 ماه مو دوباره رشد می کند. پس از اتمام 6 ماه اول ، ابروهای ضخیم ، پر و خوش فرم خواهید داشت.

ترمیم ابرو چگونه انجام می شود؟

  • این عمل فقط 2-3 ساعت طول می کشد .
  • دوره بهبودی تقریباً یک هفته طول می کشد .
  • می توانید در مدت سه روز پس از ترمیم ابرو به سر کار خود برگردید .
  • ابروهای طبیعی و ضخیم تری خواهید داشت .

کلینیک فوق تخصصی کاشت مو خانه سفید با انتخاب بهترین روش کاشت مو و کاشت ابرو برای شما و انجام آن در محیطی کاملا بهداشتی، با حضور پزشکان مجرب و هزینه های به صرفه و اقتصادی برای ارائه خدمت به شما آماده است. قیمت کاشت ابرو در کلینیک خانه سفید بین 4 تا 5 میلیون تومان می باشد.
جهت مشاوره تخصصی با پزشکان ما از طریق راه های زیر اقدام فرمایید :
آدرس کلینیک : تهران ، جردن ، بلوار آفریقا ، خیابان دستگردی غربی ، پلاک 321 ، طبقه دوم
تلفن تماس : 0215450302188870480
ارسال عکس و پیام رسان های داخلی و تلگرام : 09122252731
وب سایت کلینیک : www.whcl.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها