حق با شماست

کد خبر: ۱۲۳۶۰۶۸

#مطب - کارتخوان
ادیبیان از تهران:
با وجود پیگیری‌های فراوان مسؤولان راجع به نصب کارتخوان در مطب‌های پزشکی، ولی بسیاری از مطب‌ها فاقد کارتخوان هستند. چرا یک عده از قانون تخطی می‌کنند و قوه‌قضاییه پیگیری نمی‌کند؟

#شهریار - تخریب
بهارلو از شهریار:
تخریب باغ‌ها و درختان توسط سازندگان آپارتمان بدون نظارت شهرداری در شهریار رو به افزایش است و به نظر می‌رسد تا سال‌‌های دیگر خبری از باغ و درخت در این شهر نباشد.

#پیام‌رسان - داخلی
ریحانی از تهران:
دیگر هیچ حمایتی از پیام‌رسان‌های داخلی نمی‌شود و کم‌کم این پیام‌رسان‌ها درحال منزوی شدن و کوچک شدن هستند.

#پیش‌- فروش
ابراهیمی از تهران:
خودروسازان، خودروهای ثبت‌نام شده دو سال پیش را هنوز تحویل ندادند ولی همه‌روزه پیش‌فروش فوری می‌گذارند.

#چالوس - رستوران
هادی از تهران:
توقف خودروها در مجاور رستوران‌های بین راهی جاده چالوس باعث راه‌بندان و ترافیک در این جاده می‌شود. چرا مسؤولان راهنمایی و رانندگی به این موضوع رسیدگی نمی‌کنند؟

#قبض - برق
ناظم‌زاده از تهران:
وزیر نیرو در مصاحبه‌های گذشته خود اعلام کرده بود که بهای هیچ یک از قبوض انرژی افزایش پیدا نمی‌کند، ولی به صورت رسمی 7 درصد بهای برق افزایش پیدا کرد.

جوابیه

در پی درج پیامی در 22 مهر 1398 با عنوان «رمپ- منطقه 5»
سرپرست روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: بر اساس اعلام مدیر ارشد شهرداری منطقه 5 ایجاد رمپ در خیابان مذکور برای کاهش بار ترافیکی ورودی به پمپ گاز و با هماهنگی پلیس راهور انجام شده و بر اساس نظریه کارشناسی حجم تردد عابران از این پیاده‌رو نزدیک به صفر بوده است. با این حال مجددا از سوی سامانه با شهروند محترم تماس حاصل شده تا در صورت تمایل، هماهنگی‌ لازم برای بازدید میدانی به همراه مدیران منطقه از محل صورت پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها