مهدی آذرپندار، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما خبر داده «گاندو 2» حتما ساخته می‌شود. به گزارش جام‌جم، آذرپندار در گفت‌وگو با روزنامه فرهیختگان ضمن بیان این خبر گفته است که بعد از «گاندو» ورودی متن‌های جاسوسی - پلیسی به گروه بسیار بیشتر شده و مشخص است این کار تاثیر خود را گذاشته.
کد خبر: ۱۲۳۴۳۰۳

تهیه‌کننده گاندو چه گفته بود؟
به‌تازگی مجتبی امینی، تهیه‌کننده سریال گاندو در توییتر نوشت: «به همراه کاروان هنرمندان چهل چراغ در پیاده‌روی اربعین بودیم ... با خبر دستگیری روح‌ا... زم، اینقدر زائران در چند ساعت گذشته برای فصل جدید پیشنهاد دادند که متعجب شدیم. اگر نمی‌دانید بدانید: همکاران جناب زم در داخل کشور که به رسوا شدن نزدیک می‌شوند، سوژه‌های جذاب‌تری هستند.»
حالا چه می‌گوید؟
او حالا در مصاحبه با خبرگزاری آنا درباره گمانه‌زنی‌ها در مورد سوژه گاندوی 2 و دستمایه قرار دادن ماجرای دستگیری روح‌ا... زم گفته است: فعلا صحبت در این زمینه زود است و نمی‌توانم از موضع تأیید یا تکذیب چیزی بگویم. پیشنهادی هم درباره این که سوژه گاندو ۲ درباره «آمدنیوز» باشد به شبکه ارائه نداده‌ایم.
مجتبی امینی اخبار دقیق در این زمینه را به مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما محول کرد اما از برنامه‌ریزی جدی برای ساخت سری دوم سریال گاندو خبر داد. امینی همچنین در پاسخ به این پرسش که کارگردان گاندو ۲ (با هر سوژه‌ای) باز هم جواد افشار خواهد بود یا خیر نیز گفت: قطعا در سری جدید هم در خدمت آقای افشار خواهیم بود.
گاندوی پرسروصدا
گاندو به کارگردانی جواد افشار تابستان امسال با بازی پیام دهکردی، داریوش فرهنگ، وحید رهبانی و... روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این سریال پرمخاطب به خاطر موضوع حساسش در زمان پخش سروصدای زیادی به‌پا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها