آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
به گزارش مهر، محققان دانشگاه تسینگ هوآی چین عنوان میکنند، چای نهتنها تقویتکننده انرژی و آرامشدهنده است بلکه مهارتهای شناختی و سلامت مغز را هم بهبود میبخشد. نوشیدن چای دم کرده در منطقه آسیا بسیار متداول است.
دکتر جونهوآ لی، سرپرست تیم تحقیق در این باره میگوید: ما در مطالعه مان به طورجامع به بررسی تاثیرات نوشیدن چای بر مغز در سطح جهانی و منطقهای پرداختیم و اولین نتایج ما حاکی از تاثیر مثبت نوشیدن چای بر ساختار مغز در سازماندهی کارآمدتر شبکه ارتباطات مغزی است.
محققان همچنین دریافتند چای به پیشگیری از آلزایمر هم کمک میکند.
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....