نیکبخت در گفت‌وگو با جام‌جم

دلم برای فرهاد سوخت

خوبی علیرضا نیکبخت و هم نسل‌های او این است که اگر حرفی داشته باشند، رک و بی‌پروا به زبان می‌آورند. آنها اگر چیزی ببینند، نمی‌توانند سکوت کنند. نیکبخت هم این روزها یکی از منتقدان امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال است. او در گفت‌وگو با جام‌جم خیلی صریح حرف‌هایش را در این زمینه می‌زند.
کد خبر: ۱۲۳۲۸۰۶

فقط زمان خریدند
کلا هیچ‌کس نمی‌داند در باشگاه استقلال چه می‌گذرد. آقای فتحی خودش همه تصمیمات را می‌گیرد و نتیجه‌اش را تا الان دیده‌ایم. آخرین رای هم علیه ما همان رای سوپر جام بود. مدام می‌گویند به دوره ما مربوط نمی‌شود. شما چرا شکایت کردی و این‌قدر هزینه روی دست باشگاه گذاشتی؟ آقای فتحی می‌گوید من در کمیته انضباطی بودم و همه قوانین را می‌دانم. شما چطور قوانین را می‌دانستی و شکایت کردی؟ فقط زمان خریدید. دلیلش را نمی‌دانم. همه مدارک و مستندات مشخص است. شما اگر حداقل یک‌بار آنها را می‌دیدید و مرور می‌کردید می‌‌فهمیدید شانسی نداریم. به هر حال شما ادعا دارید این چیزها را می‌دانید. الان این همه هزینه را چه کسی باید بدهد؟

اسم نمی‌آورم اما...
به نظر من در باشگاه استقلال هیچ چیز سرجایش نیست. معاونانی می‌آورند که یک روز هم در این باشگاه سابقه نداشته‌ و اصلا در تیم نبوده‌اند. حالا نمی‌خواهم اسم کسی را بیاورم. چطور کسی که اصلا استقلالی نیست و سابقه‌ای هم ندارد، معاون باشگاه می‌شود؟ مگر ما کم استقلالی داریم؟ چرا باشگاه را دست خود استقلالی‌ها نمی‌دهند؟ چرا مدام کسانی باید بیایند که اصلا تجربه و سابقه‌ای ندارند. این مدیریت یک باشگاه بزرگ و مردمی است. حداقل دست یکی بسپارید که تجربه داشته باشد.
محکوم هستند بیرون بمانند
امثال من و خیلی‌ها در این فوتبال می‌دانید چرا پستی ندارند و محکوم هستند بیرون بمانند؟ چون ما برخلاف بعضی‌ها یکسری رفتارها را بلد نیستیم. من نیکبخت حاضر نیستم پاچه‌خواری کنم و در فوتبال باشم. ترجیح می‌دهم به همین کارهای مدرسه فوتبال خودم مشغول باشم تا این‌که بخواهم پاچه‌خواری کنم و پست بگیرم. نه تنها من خیلی از هم نسل‌های من همین‌طور هستند. ما دنبال این کارها نیستیم. منتهی مدیران ما دقیقا دنبال چنین آدم‌هایی می‌گردند. من در دوران فوتبالم هم از این کارها نکردم و ضربه هم خوردم. الان هم پشیمان نیستم و تا روزی که عمر دارم همین‌طور رفتار خواهم کرد.
با فرهاد چه کردند؟
دلم برای فرهاد مجیدی سوخت. با او چه رفتاری کردند؟ شما فرهاد را آورده‌‌اید سرمربی کرده‌اید، چرا نمی‌گذارید کارش را انجام بدهد؟ طرف را سرمربی گذاشته‌اید و نمی‌گذارید کارش را کند؟ رفتار با مجیدی رفتار خوبی نبود. در واقع او را سوزاندند. البته خود فرهاد وقتی این دخالت را دید تصمیم گرفت استعفا دهد. من نمی‌دانم بین فرهاد و حمید استیلی چه گذشت. ولی این دو از چهره‌های فوتبال ما هستند. امیدوارم حداقل تیم ملی امید در ادامه راهش بتواند موفق باشد. کار سخت است. این تیم چهار دهه به المپیک نرفته است.
شرایط استقلال بهتر می‌شود
به آینده استقلال خوش‌بین هستم و دعا می‌کنم تیم نتایج خوبی به دست بیاورد. شرایط تیم رفته رفته بهتر می‌شود. امیدوارم امکانات لازم را در اختیار استراماچونی قرار دهند. او مربی خوبی است. جوان است و شنیده‌ایم خیلی تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد. منتها مدیریت باشگاه استقلال مشکل دارد. بنده خدا عاصی شده. هر روز یک اتفاق در باشگاه می‌افتد و هرکسی جای او باشد از کوره در می‌رود. یک روز می‌گویند از نقل و انتقالات محروم است، یک روز می‌گویند فلان بازیکنش محروم شده، یک روز می‌گویند از آسیا حذفیم. طرف مگر چقدر صبر و حوصله دارد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها