کد خبر: ۱۲۳۱۷۳۵

# بانک -‌ صف
یک شهروند:
بانک ملت شعبه میرداماد نرسیده به میدان مادر به علت مراجعان بسیار زیاد و و کندی خدمات‌رسانی باجه‌های آن، بسیار شلوغ است و شهروندان باید دقایق زیادی را در صف انتظار بمانند.

# گرانفروشی _ پایانه
شجاعی از تهران:
گرانفروشی در پایانه‌‌های کشور با وجود اطلاع مسؤولان بیداد می‌کند و هیچ نظارتی بر این تخلفات وجود ندارد. چرا؟

# مطالبات- فرهنگیان
خلیلی از اصفهان:
از وزیر محترم آموزش وپرورش درخواست می‌شود به مطالبات فرهنگیان نگاه ویژه‌ای داشته باشد و مشکلات اقتصادی این قشر را با حمایت خود برطرف کند.

# تختی- مترو
قرایی از تهران:
احداث ایستگاه ورزشگاه تختی از منازل مسکونی و ساختمان‌های ادرای دور است و با توجه به این‌که شهروندان باید یک تاکسی برای رسیدن به این ایستگاه سوار شوند توجیه اقتصادی ندارد. چرا مسؤولان محترم مترو مکان مناسب‌تری را برای احداث این ایستگاه انتخاب نکردند؟ با توجه به تراکم جمعیت در محله افسریه، این محله مکان مناسبی برای احداث یک ایستگاه مترو نبود.

جوابیه

در پی درج پیامی در 6 مهر 1398 با عنوان «مترو ـ فرسودگی» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: با وجود مشکلات ناشی از تحریم، خدمات‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر، همیشه دغدغه پرسنل شرکت بهره‌برداری متروی تهران بوده و در این راستا همراه با توسعه خطوط متروی تهران، کاهش فاصله زمانی حرکت قطارها در خطوط مترو نیز در دستور کار مدیریت ارشد این شرکت قرار گرفته است. برای تحقق این هدف، علاوه بر تلاش شبانه‌روزی برای حفظ کیفیت فعلی ناوگان، اقدام‌های لازم برای سفارش قطارهای جدید و همچنین ارتقا و بازسازی قطارهای قدیمی در شرکت بهره‌برداری انجام شده است که با تحقق بودجه‌های منظور شده، ان‌شاءا... شاهد تسریع در بهسازی ناوگان ریلی مترو خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها