تیم ملی والیبال، بازی دوم خود مقابل مصر در جام‌جهانی را هم واگذار کرد؛ مسابقه‌ ای که پر از اشتباهات فردی بود

تـــــاوان خســـــتگی

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ بامداد دیروز به مصاف مصر رفت و در میان شگفتی اهالی والیبال دنیا، با نتیجه ۳ بر یک مقابل این تیم شکست خورد. گیدو ورمولن، سرمربی پیشین تیم ملی هلند تیم مصر را هدایت می‌کرد. او احمد عبدالحی ملقب به صلاح، باتجربه‌ترین بازیکن مصر را با خود به ژاپن آورده تا پنجمین حضورش در جام‌جهانی را تجربه کند. تیم ایران در این بازی اصلاً شادابی نداشت و از تیم لیگ ملت‌ها کیلومترها دورتر بود.
کد خبر: ۱۲۳۱۳۹۵

ایگور کولاکوویچ برای این بازی سعید معروف، پوریا یلی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد. حضور فیاضی و یلی به‌جای قائمی و غفور، تغییرات اعمال‌شده توسط کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران در این بازی بود که در ناگانو برگزار می‌شد.
تیم ملی ایران در اولین بازی مقابل روسیه شکست خورده بود و تیم ملی مصر هم در اولین بازی مقابل استرالیا به برتری رسیده بود. شکل بازی بازیکنان ما نشان می‌داد بازیکنان تیم کاملا خسته و البته بی‌انگیزه هستند. اگرچه برتری 25 بر 22 در ست اول به نام ما نوشته شد؛ اما شکست 26 بر 24 ایران در ست دوم تمام انگیزه ما را یکباره بلعید تا ست سوم با نتیجه 25 بر 18 به سود مصری‌ها تمام شود. مصر که متوجه شده بود می‌تواند هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کند، تمام انرژی خود را گذاشت تا تیم بی‌انگیزه ایران را در ست چهارم شکست دهد و بازی در این ست با پیروزی 26 بر 24 قهرمان آفریقا تمام شد تا برتری 3 بر یک و سه امتیاز این بازی به نام مصر نوشته شود.
تیم ایران تا پایان ست چهارم 58 امتیاز از اسپک، 7 امتیاز از دفاع روی تور، صفر پوئن از سرویس و 26 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و در مقابل مصری‌ها نیز 56 امتیاز از اسپک، 12 امتیاز از دفاع روی تور، 7 پوئن از سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند و همین آمار خود نشان می‌دهد چه اتفاقاتی در بازی افتاده است.
یلی؛ امتیازآورترین بازیکن
پوریا یلی، امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال ایران در بازی با مصر در جام جهانی ۲۰۱۹ بود. یلی در این بازی 22 امتیاز برای ایران کسب کرد و در مقابل احمد عبدالحی نیز 21‌امتیاز برای مصر به‌دست آورد.
نوار شکست‌ها چه زمانی پاره می‌شود؟‌
تیم ملی والیبال ایران ساعت 5 و 30دقیقه بامداد فردا در برابر تیم ملی والیبال کانادا قرار می‌گیرد. کانادا از دو بازی قبلی خود مقابل روسیه و برزیل یک امتیاز به دست آورده و هر دو بازی را واگذار کرده است. باید دید شاگردان خسته کولاکوویچ، آن‌طور که خودش گفته، چه زمانی از خواب بیدار می‌شوند. بامداد فردا یکی از دو تیم دو باخته بازی‌ها، صاحب اولین برد خواهد شد و باید دید این تیم ایران است یا کانادا.
برنامه بازی‌های جمعه
ایران - کانادا (ساعت 5:30)
آرژانتین - ایتالیا (ساعت 7)
روسیه - استرالیا (ساعت 8:30)
آمریکا - لهستان (ساعت 9:30)
برزیل - مصر (ساعت 12:30)
ژاپن - تونس (ساعت 13:50 )

مازیار فیروزی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها