کد خبر: ۱۲۳۱۱۲۳

# مترو _ توسعه
حاجی از تهران:
سرعت ساخت و ساز خطوط مترو با توجه به افزایش هر ساله مسافران، بسیار کم است و انتظار می‌رود با یاری دولت، پروژه‌های ساخت خطوط مترو افزایش پیدا کند.

# خودرو _ سرنشین
نصیری از کرج:
تک سرنشین بودن خودروهای اتوبان تهران - کرج علت اصلی ترافیک این اتوبان است و امیدوارم با توسعه حمل و نقل عمومی و ارزان قیمت، استفاده از خودرو کاهش پیدا کند.

# وعده _ مسکن
ساکت از تهران:
بعد از وعده دولت راجع به ساخت مسکن ملی، هیچ خبر و دعوتنامه‌ای برای متقاضیان مسکن صادر نشده است و به نظر می‌رسد این وعده نیز مانند مسکن اجتماعی رو به فراموشی رود.

# بلوار _ خاموش
خضری از تهران:
بلوار هجرت واقع در منطقه 14 تهران فاقد روشنایی است، شهرداری محترم رسیدگی کند.

# مدرسه _ تبعیض
سلیمانی از تهران:
بی‌توجهی دولت به مدارس دولتی باعث رشد مدارس خصوصی گران‌قیمت و همچنین کاهش کیفیت مدارس دولتی شده است، نتیجه آن نیز جداسازی اقشار ضعیف و مرفه جامعه و تبعیض بین آنان شده است.

# مالیات _ کارشناس
جعفری از تهران:
چرا اداره مالیات برای کسبه خرد و کاسبان محلی مالیات‌های سنگین وضع می‌کند؟ متاسفانه این مالیات‌ها بدون کارشناسی است و باعث ضرر و زیان این اقشار می‌‌شود.

# توانیاب _ شغل
حسن‌پور از ساری:
امیدوارم خدمات‌رسانی به افراد دچار معلولیت مانند مردم عادی افزایش پیدا کند و بازار کار نیز پذیرای این عزیزان باشد.

جوابیه

در پی درج پیامی در 2 مهر 1398 با عنوان «جاده تلو» روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: به‌دلیل خطرساز بودن و احتمال ریزش دیوار تقاطع رمپ بزرگراه شهید بابایی به خیابان تلو جنوب با هماهنگی سازمان فنی و مهندسی عمران شهرداری تهران مسیر فوق تا اطلاع ثانوی جهت ترمیم و تقویت مسدود شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها