پایان‌نامه

تهرانی‌ها پیشتاز ازدواج: هفته گذشته سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور درباره آخرین آمارهای ازدواج در کشور نکات جالبی را مطرح کرد. به گفته سیف ا... ابوترابی حدود ۵۵۰ هزار و ۵۶۵ مورد ازدواج در سال ۹۶ در کل کشور ثبت شده که این عدد در سال ۹۷ به ۶۰۸ هزار و ۸۶۷ مورد رسیده است.
کد خبر: ۱۲۳۰۸۴۷

در میان استان‌های کشور هم پنج استان تهران (۷۲ هزار و ۶۹۰)، خراسان رضوی (۴۹ هزار و ۴۹)، خوزستان (۳۹ هزار و ۶۳۵)، فارس (۳۱ هزار و ۵۶۷) و آذربایجان شرقی (۲۸ هزار و ۵۸۲) بیشترین آمار ثبت ازدواج در سال گذشته را داشته اند. همچنین پنج استان سمنان (3557)، ایلام (4425)، کهگیلویه و بویراحمد (5895)، یزد (6461)، خراسان جنوبی (6182) هم در ته جدول آمار ثبت ازدواج در کل کشور قرار دارند.

رشد مدیریت زنان در کشور: خانم ابتکار که معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده است در تازه‌ترین مصاحبه شان مدعی شده اند که در دو سال اخیر، انتصاب مدیران زن در کشور ۳۶ درصد رشد داشته است. او همچنین آمارهای جالب دیگری هم عنوان کرده و گفته قبل از پیروزی انقلاب آمار دختران بازمانده از تحصیل ۳۸ درصد بود و این آمار در حال حاضر به ۴‌درصد رسیده است.

راز ماندگاری «به خانه بر‌می‌گردیم»: برنامه به «خانه برمی‌گردیم» حدود ۲۰ سال است حوالی ساعت ۵ عصر مهمان خانه‌های مردم ایران می شود و در تمام این سال ها به‌خصوص برای خانم های خانه دار یک برنامه مفید و جذاب بوده است اما واقعا چگونه یک برنامه تلویزیونی می‌تواند این همه سال در دل مردم جا خوش کند؟ شاید این موضوع ریشه در نکته ای داشته باشد که سعید عزیزی، تهیه کننده این برنامه هفته گذشته در یک مصاحبه مطرح کرد: «همذات‌پنداری با خانواده و این‌که این برنامه همیشه به صورت زنده روی آنتن رفته و ساعت مشخصی داشته و در آخر اینکه به مجری‌هایش در طول سال‌های فعالیت وفادار مانده، از مهم‌ترین راز‌های ماندگاری این برنامه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها