ماجراهای رازهایی که توسط خطیر و منشا فاش می‌شوند

کدامیک فرافکنی می‌کنند؟

علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال بعد از شهرآورد پایتخت به دلیل مصاحبه وریا غفوری تصمیم گرفت تا دوباره مصاحبه کند و این‌بار در مصاحبه خود پای بعضی از بازیکنان سابق استقلال را هم وسط بکشد.
کد خبر: ۱۲۳۰۸۲۳

او بعد از حمله به وریا، گادوین منشا را هم نشانه رفت و به انتقاد از این بازیکن پرداخت. خطیر تلویحا گفت این بازیکن حاشیه‌های بسیاری در تهران داشته است، در حالی که منشا این روزها در امارات و باشگاه عجمان حضور دارد. این بازیکن بعد از جدایی از استقلال کمتر درباره این باشگاه حرف زد و در واقع کاری به کار آبی‌ها نداشت. خطیر اما به ناگهان پای او را به داستان باز کرد تا گادوین حمله تندی به او داشته باشد. البته عده‌ای از هواداران صراحت لهجه خطیر را پسندیدند ولی تاکید داشتند چرا او در زمان حضور در استقلال چنین چیزی را نگفت. از طرفی بعضی‌ها انتقاد کردند مگر خود خطیر، منشا را به استقلال نیاورد؟
بعد از اظهارات او، گادوین منشا پرده از شکایت و درگیری خود با معاون سابق آبی‌ها برداشت. او گفت برای این‌که پای تسویه حساب 20 هزار دلاری را امضا کند، حتی در را به روی این بازیکن بست و تاکید داشت تا امضا نکند، نمی‌تواند از باشگاه خارج شود؛ اتفاقی که البته پای پلیس را هم پیش کشاند. خطیر اما به دفاع از خود پرداخته و می‌گوید: «رفتار منشا غیرحرفه‌ای بود. او 20 هزار دلار به‌خاطر رفتارهایش جریمه شده بود. 40 هزار دلار از باشگاه طلب داشت. دقیقا هم موارد مشخص بود؛ بی‌توجهی به دستورات سرمربی که طبق قرارداد 15 هزار دلار برای آن جریمه در نظر گرفته می‌شد و همین‌طور غیبتش در تمرین که باید به خاطر آن 5000 دلار جریمه می‌شد. ما نمی‌خواستیم کار غیرقانونی کنیم. او بود که می‌خواست از پول بیت‌المال اضافه بگیرد، در حالی که باشگاه همه جرایم را از قبل مشخص کرده بود. منشا دارد فرافکنی می‌کند.»
باشگاه هنوز به‌صورت رسمی موضعی در این زمینه نداشته. طبیعتا امیرحسین فتحی می‌تواند بگوید حق با منشا بوده یا معاون سابق استقلال. منتها او مثل همیشه در این‌طور مواقع سکوت می‌کند تا مبادا ترکش‌های ماجرا برخوردی با وی داشته باشد. منشا خطیر را تهدید به شکایت کرده و از سویی می‌گوید همچنان پیگیر است تا بتواند طلب 40 هزار دلاری خود را از باشگاه استقلال بگیرد.
البته منشا تنها بازیکنی نبود که از رفتار بد خطیر گلایه کرده است. الحاجی گرو هم در اردیبهشت ماه امسال ویدئویی از معاون سابق باشگاه منتشر کرد که در آن اجازه نمی‌دهد او از دفترش در باشگاه خارج شود. خطیر در خروجی را قفل کرده بود و برگه‌ای در دست داشت که ظاهرا تاکید داشته گرو باید آن را امضا کند و برود. ماجرای او هم شبیه به ماجرای منشا بوده است. خطیر درباره آن ماجرا هم گفته باید برای منافع استقلال مبارزه می‌کرد، نه این‌که اجازه دهد او بعد از عملکرد ضعیفی که داشته، از استقلال پول زیادی بگیرد.
البته منتقدان خطیر می‌گویند این‌که او برای منافع استقلال جنگید اتفاق خوبی است ولی رفتاری که داشت می‌تواند در آینده برای آبی‌ها مشکل‌ساز شود. در حال حاضر وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال هم به دادگاه قضایی سوئیس علیه خطیر شکایت کرده است. او در مصاحبه‌ای گفته بود مربی آلمانی در این باشگاه دلالی می‌کرد و حتی متن چت‌های شخصی‌شان را منتشر کرد که این مساله با واکنش و شکایت شفر همراه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها