کد خبر: ۱۲۳۰۳۱۷

# مترو - توقف
عالمیان از تهران:
در دو سال اخیر و با تغییر شهردار تهران، هیچ پیشرفت کاری در ساخت و افتتاح ایستگاه‌های مترو مشاهده نشده، این درحالی است که در دوره قبل شهرداری، هر ماه یک ایستگاه افتتاح می‌شد.

# شیر-دانش‌-آموز
قلندری از تهران:
از وزارت آموزش و پرورش درخواست می‌شود در سال جدید تحصیلی نسبت به تهیه و توزیع شیر برای دانش‌آموزان اقدامات جدی صورت دهد.

# دارایی-شفافیت
سادات از گرگان:
ارائه فهرست دارایی‌های ریاست محترم قوه‌قضاییه نشان‌دهنده زندگی متوسط وی و صداقت با مردم است، این درحالی است که بعضی از مدیران حتی از ارائه فیش حقوقی خود طفره می‌روند.

# لبنیات-گرانی
سجادی از تهران:
تا کی مردم باید گرانی لبنیات را تحمل کنند؟ هر چند ماه یک‌بار کارخانه‌های لبنی اقدام به گران کردن محصولات خود می‌کنند و دولت نیز هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

# چهره‌های- مشهور
طاهری از تهران:
بعضی از چهره‌‌های مشهور در صفحات مجازی اظهارنظراتی متفاوت با عقاید مردم می‌کنند و خود را در همه امور کشور دخالت می‌دهند. از قوه محترم قضاییه درخواست می‌شود با این افراد برخورد کند.

# توصیه-رویا
حسن‌زاده از تهران:
پزشکان به طور دائم، تغذیه مناسب کودکان را برای خانواده‌ها یادآوری می‌کنند و استفاده از گوشت، چهارمغز و... را مورد تاکید قرار می‌دهند. آیا درآمد مردم کفاف خرید این اقلام را می‌دهد؟

# یاسینی-سرعت
ایمن از تهران:
حداکثر سرعت در بزرگراه‌ یاسینی 80 کیلومتر در ساعت است، درحالی که این بزرگراه‌ بسیار خلوت و سه بانده است. چرا قوانینی که برای بزرگراه‌‌های پرتردد گذاشته می‌شود در بزرگراه‌‌های خلوت نیز اجرایی می‌شود؟ بهتر است در این مورد بازنگری شود.

# قدرت-خرید
خزایی از تهران:
دولت محترم همان‌طور که فکر و ذکرش حذف یارانه مردم است، کمی به فکر افزایش قدرت خرید مردم باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها