حق با شماست

کد خبر: ۱۲۲۹۷۵۲

# قطع-درخت
شهروندی از تهران:
با ساخت‌و‌سازهای مناطق خانی‌آبادنو و شهرک شریعتی بعضی از درختان قطع می‌شود. از شهرداری منطقه درخواست می‌شود در این منطقه درختان جدید بکارد.

# سوله -تعطیل
سربندان از تهران:
سوله‌های نیمه کاره یا کامل بسیاری در شهرک‌های صنعتی مثل شهرک صنعتی عباس‌آباد و علی‌آباد وجود دارد که به حال خود رها شده‌اند. چرا این سوله‌ها در اختیار افرادی که می‌خواهند فعالیتی در این شهرک‌ها داشته باشند، قرار نمی‌گیرد؟

# پل-تعمیر
مهربانی از گنبدکاووس:
پل بایلر در مسیر گنبدکاووس به کلاله در استان گلستان بعد از سیل سال گذشته وضعیت خوبی ندارد و نیاز به لایروبی و تعمیر دارد.

# پوشاک -حجاب
بلقار از تهران:
دوخت و طراحی نامناسب پوشاک زنانه یکی از علل بد‌حجابی در کشور است و نبود نظارت بر تولیدی‌ها این موضوع را تشدید کرده است. متاسفانه در بازار، مانتوی دکمه‌دار به ندرت پیدا می‌شود و خیلی از بانوان به اجبار از مانتوهای بدون دکمه استفاده می‌کنند.

# تشکر -آموزش
حیدر از تهران:
از مسؤولان دانشگاه تربیت مدرس بابت برگزاری کلاس آموزش فین تک و بلاکچین که در راستای فرهنگسازی در کسب و کارهای نوین بود کمال تشکر و قدردانی را دارم.

# پزشک-کارتخوان
ذوالفقاری از تهران:
خودداری بعضی از پزشکان از نصب دستگاه کارتخوان خلاف قانون و بی‌توجهی مردم است. امیدوارم مسؤولان محترم با این افراد برخورد قاطع داشته باشند.

# خیابان-پارکینگ
بهروزی از ارومیه:
خیابان عطایی ارومیه به پارکینگ شرکت واحد اتوبوسرانی تبدیل شده است و هیچ مسؤولی پاسخگوی اعتراضات شهروندان نیست.

# ماسال -ساخت و ساز
فتحی از ماسال:
چرا مسؤولان شهری میله‌سرای ماسال به شهروندان غیربومی مجوز ساخت مسکن می‌دهند ولی به مردم بومی که چندین سال است در آنجا زندگی می‌کنند مجوز ساخت داده نمی‌شود؟

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها