کد خبر: ۱۲۲۹۲۵۷

# مصرف-‌کننده - زیان
گل‌محمدی از گیلان:
استقبال مردم از کالاهای خارجی حتی قاچاق و بدون ضمانت، تولید بی‌کیفیت کالای ایرانی، عدم ضمانت و خدمات پس از فروش مشکلاتی است که تا وجود دارد مصرف‌کننده ایرانی ضرر می‌کند.

# قانون- خودروساز
حمیدی از تهران:
چرا قوه‌قضاییه به تخلفات خودروسازان از قبیل گران فروشی، تاخیر در تحویل خودرو و.... رسیدگی نمی‌کند؟ متاسفانه خودروسازان بدون ترس و نظارت، از شرایط موجود حداکثر سوءاستفاده را می‌کنند.

# پل -عابر- پارک -بسیج
زند از تهران:
ساخت پل عابر پیاده روبه‌روی پارک بسیج نیمه‌کاره رها شده و با توجه به تردد زیاد خودروها درخواست می‌شود هرچه زودتر ساخت این پل تکمیل شود.

# آبادان-نظافت
شهروندی از آبادان:
از شهرداری شهر آبادان درخواست می‌شود نسبت به نصب سطل‌های زباله و نظافت کوی بهارستان اقدام عاجل کند.

# سرعت- دوربین
دانشجو از تهران:
سرعت بالای خودروهای شخصی و عمومی در محور پاکدشت به پل شریف آباد و ایوانکی باعث افزایش تصادف شده است. از راهنمایی و رانندگی محترم درخواست می‌شود این محور را به دوربین کنترل سرعت مجهز کند.

# ویراژ-اتوبان
خسروی از تهران:
از پلیس راهور تقاضا دارم تعداد گشت‌های نامحسوس خود را در اتوبان‌هایی مانند هاشمی رفسنجانی و همت افزایش دهد، چون شب‌ها رانندگان بی ملاحظه با ویراژ دادن خطرساز می‌شوند.

جوابیه

در پی درج پیامی در 28 مرداد 1398 با عنوان «تاخیر در حرکت اتوبوس‌های شهدا-ثامن‌الحجج» مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: برابر بررسی‌های به‌عمل آمده از مدیریت هوشمند ناوگان در خط 311 (پایانه شهدا-‌ ثامن‌الحجج) اتوبوس‌ها طبق برنامه زمانبندی با کمترین انحراف به مسافران محترم سرویس‌رسانی می‌کنند.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها