مروری بر صفحه نخست روزنامه‌ های امروز

نقشه نجات هپکو / تریبون ایران (+تصاویر)

تحریم های تکراری آمریکا علیه کشورمان، یکی از مهمترین محورهایی است که امروز روزنامه ها به آن پرداخته اند.
کد خبر: ۱۲۲۹۱۰۹
رازهای «شرمن» از روزهای مذاکره / لایه برداری از تحریم های تکراری (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه جام جم تیتر یک خود را به گزارشی از کتاب جدید مذاکره کننده ارشد آمریکایی که ناگفته های جالبی از مذاکرات هسته ای را بازگو کرده ، اختصاص داده است.

بعد از چند روز از اتفاقات مربوط به شرکت هپکو، برخی روزنامه ها همچنان به این سوژه می پردازند از جمله هفت صبح که ناگفته هایی درباره این بحران نوشته است.

هپکو در روزنامه های اعتماد و ایران هم برجسته شده است.

حاشیه های فیلم رستاخیز انگار تمامی ندارد، ابتدا پخش غیر قانونی فیلم در اینترنت حالا مناقشه بر سر مجوز پخش، روزنامه سازندگی را وادار کرد تیتر و عکس خود را به این ماجرا اختصاص دهد.

روزنامه همشهری در آستانه برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل،به بررسی سه ماموریت هیات ایران در نیویورک پرداخته، مقابله با تحریم، مقابله با تهدید، و رایزنی درباره برجام.

خودداری رقابت کشتی گیر لبنانی با نماینده رژیم صهیونیستی چند روز پس از تعلیق جودوی ایران به دلیل حواشی مهاجرت سعید ملایی یک بار دیگر موضوع به رسمیت نشناختن نمایندگان رژیم صهیونیستی در مسابقات ورزشی را داغ کرده که روزنامه قدس به آن پرداخته است.

دنیای اقتصاد تحریم های تازه آمریکا علیه ایران را بررسی و در ستون سرمقاله هم کاستی های طرح جدید بانکداری را واکاوی کرده است.

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برخی روزنامه ها گزارش هایی را به واکاوی دوران دفاع 8ساله ایران مقابل رژیم بعث عراق داشتند از جمله مردمسالاری که از خسارات 97 میلیارد دلاری جنگ نوشته است و کیهان که از تبدیل تهدید به فرصت یاد کرده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها