مروری بر صفحه نخست روزنامه‌ های امروز

تله اعتباری / داغ بی تدبیری بر پیکر هپکو (+تصاویر)

بررسی بحران شرکت هپکو یکی از مهمترین محورهایی است که امروز روزنامه ها به آن پرداخته اند.
کد خبر: ۱۲۲۹۰۰۹
تله اعتباری / داغ بی تدبیری بر پیکر هپکو (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه جام جم تیتر یک خود را به بررسی آسیب های احتمالی خط اعتباری 15 میلیارد دلاری که اروپا را از موضع بدهکار در تعهدات برجامی به طلبکار تبدیل می کند، اختصاص داده است.

حضور وزیر خارجه ایران در نیویورک پس از کش و قوس با دولت آمریکا بر سر ویزا از محورهای برخی روزنامه ها از جمله مردم سالاری و ایران است.

روزنامه سازندگی در تیتر نخست خود رد پایی از بابک زنجانی در بحران هپکو کشف کرده و روزنامه صبح نو با تیتر داغ بی تدبیری بر پیکر هپکو به بررسی ریشه های این بحران پرداخته است.

روزنامه همشهری در آستانه بازگشایی مدارس سری به مدارس مناطق سیل زده استان لرستان زده ، مدارسی که 6ماه پس از سیل هنوز در گل نشسته اند و مشخص نیست چگونه قرار است پذیرای دانش آموزان باشند!

در سوژه ای مشابه روزنامه قدس هم گزارشی درباره وضعیت مدارس کپری در استان های شرقی کشور دارد و از حذف این مدارس نوشته است.

روزنامه کیهان با انتشار دو عکس از پیش از واگذاری هپکو و پس از انجام واگذاری کنایه ای به خریداران این کارخانه زده و نوشته اسیت: هپکو را چطور تحویل گرفتند و چطور پس دادند؟!

روزنامه جوان در ستون سر مقاله خود به تحلیل تحولات جاری از جمله تحریم ها علیه ایران و اقدامات نظام سلطه برای تسلیم محور مقاومت پرداخته و ریشه های بازدارندگی فراملی در این معادله را بررسی کرده است.

روزنامه شرق در شماره روز شنبه مصاحبه ای با عماد افروغ جامعه شناس داشته با این تیتر: اگر جمهوریت را پذیرفتیم، باید تحول را هم بپذیریم

خشکیده شدن بخشی از درخت های تهران سوژه امروز روزنامه فرهیختگان است و این روزنامه از بی توجهی مسئولان شهری در این رابطه انتقاد کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها