کد خبر: ۱۲۲۸۶۰۰

# توقف-دوبل
پناهی از تهران:
توقف دوبل تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی در لاین کندرو روبه‌روی متروی نیروهوایی باعث کندی حرکت خودروها و ترافیک می‌‌شود.

# زباله-افسریه
محرمی از تهران:
روبه‌روی اداره آب وفاضلاب افسریه به انبار زباله زباله‌گردها تبدیل شده و این افراد با جمع کردن زباله‌ها در این مکان، چهره خیابان شهید نیکوعمل را مخدوش می‌کنند.

# رمپ-میرداماد
جمعی از شهروندان:
با وجود اعتراضات فراوان نسبت به مسدود کردن رمپ خروجی لاین کندرو روبه‌روی متروی میرداماد و ایجاد ترافیک، ولی شهرداری این منطقه هیچ ترتیب اثری به درخواست مردم نداده است.

# میوه-اجحاف
بابازاده از زنجان:
چرا باید مردم ایران محصولات کشاورزی تولید داخل را با نرخ صادرات آن بخرند؟ متاسفانه به علت صادرات فراوان و سود هنگفت دلالان، مردم میوه را گران می‌خرند.

# قبض-ابهام
اسلامی از پردیس:
حق مسلم هر شهروند است که نوع و میزان مصرف بهای قبوض خود از جمله برق، تلفن و... را مشاهده کند. ارسال نشدن قبوض باعث بی‌اطلاعی از نحوه میزان مصرف قبوض برای شهروندان شده است.

در پی درج پیامی در 19 مرداد 1398 با عنوان «آسفالت جاده ساوه به خرقان» مشاور ریاست و مدیرروابط عمومی سازمان راهداری حمل ونقل جاده‌ای وزارت راه وشهرسازی با ارسال نمابری اعلام کرد: این مسیر در حوزه شهرستان ساوه مشکلی ندارد، در حوزه زرندیه نیز که در مجموع
54 کیلومتر است، 41 کیلومتر آن دارای روکش آسفالت مناسب است اما 13 کیلومتر از طول مسیر نیاز به بهسازی دارد که در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات شهرستان زرندیه توسط اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان موضوع طرح و پیشنهاد شده است. بدیهی است در صورت تایید و ابلاغ اعتبارات لازم، ادامه عملیات اجرا خواهد شد.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها