مروری بر صفحه نخست روزنامه‌ های امروز

درس «خارجه» / یکصدایی مسئولان (+تصاویر)

نشست ایران، روسیه و ترکیه مهمترین موضوعی است که امروز روزنامه ها به آن پرداخته اند.
کد خبر: ۱۲۲۸۵۱۰
22 اولویت دولت در خانه ملت / طلای سیاه به تلاطم افتاد (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه جام جم تیتر یک خود را به بررسی لوایح اولویت دار قوه مجریه که در راه مجلس هستند با عنوان «22 اولویت دولت در خانه ملت» اختصاص داده و گزارشی هم درباره حضور جنجالی با چادر شبنم نعمت زاده متهم فساد اقتصادی در دادگاه نوشته است.

روزنامه های مردم سالاری، کیهان، ایران، همشهری،شرق،اعتماد،اطلاعات، خراسان از جمله روزنامه هایی هستند که امروز عکس و تیتر هایی درباره پنجمین نشست مشترک سران ایران، روسیه و ترکیه منتشر و تحلیل هایی درباره این مذاکرات درج کرده اند.

شبنم دارو خوار تیتر امروز روزنامه جوان است که کنایه ای به اتهام شبنم نعمت زاده دختر وزیر پیشین صنعت مبنی بر اخلال در بازار دارو است.

روزنامه قدس و دنیای اقتصاد و صبح نو هم تحلیل بازار نفت پس از حملات یمنی ها به آرامکو را به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرده اند.

روزنامه رسالت یادداشت یک خود را به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اختصاص داده و الزامات شکل گیری ائتلاف بین جریانات اصولگرا را واکاوی کرده است.

روزنامه شهروند سری به حراجی های اینترنتی زده و جمع بندی کرده این حراجی ها قلابی هستند، این روزنامه از قول رئیس اتحادیه کسب و کارهای اینترنی خطاب به مردم نوشته است: نخرید!

پس از رونمایی از سلطان سکه، سلطان شکر و سلطان های دیگر حالا نوبت ملکه ها است!، ملکه دارو، تیتری جالب است که روزنامه سازندگی در وصف شبنم نعمت زاده به کار برده است.

روزنامه سیاست روز هم تحلیلی درباره بحران یمن و جنگ 5ساله سعودی ها علیه مردم این کشور نوشته و پیش بینی کرده است مردم عربستان و یمن کار آل سعود را یکسره خواهند کرد.

روزنامه آفتاب یزد دو مطلب جالب دارد، آمدن آیفون 11 به سایت های فروش اینترنتی قبل از ورود به بازار ایران! و مهاجرت کارگران ایرانی به شهرهای عراق پس از تغییرات قیمت ارز در کشور.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها