مروری بر صفحه نخست روزنامه‌ های امروز

تله اعتباری / داغ بی تدبیری بر پیکر هپکو (+تصاویر)

مروری بر صفحه نخست روزنامه‌ های امروز

درس «خارجه» / یکصدایی مسئولان (+تصاویر)

سخنان رهبر انقلاب درباره مذاکره با آمریکا مهمترین محوری است که امروز روزنامه ها به آن پرداخته اند.
کد خبر: ۱۲۲۸۷۲۶
درس «خارجه» / یکصدایی مسئولان (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه جام جم تیتر یک خود را به بررسی سخنان دیروز رهبر انقلاب در درس خارج فقه درخصوص شرایط مذاکره با مقامات آمریکایی، اختصاص داده و تیتر درس خارجه را انتخاب کرده است.

روزنامه شرق در ستون سرمقاله به تحلیل اهداف برکناری جان بولتون مشاور امنیت ملی دولت آمریکا توسط ترامپ و تاثیر آن بر تصمیمات آتی ترامپ پرداخته و این تصمیم ترامپ را انتخاباتی تعبیر کرده است.

مرگ دردناک یک کودک هنگام ورود به استادیوم آزادی همچنان سوژه برخی رسانه ها است، همشهری در گزارشی جزئیات تازه ای از برق گرفتگی عماد 6ساله منتشر کرده و معمای داربست ورزشگاه آزادی را رمزگشایی کرده است.

روزنامه ایران با طرح این سئوال که یارانه واقعی کم در آمد ها چقدر است به سراغ طرح غربال ثروتمندان رفته که به نظر می رسد بخشی از پروژه دولت برای حذف یارانه برخی از دهک های جامعه باشد.

روزنامه دانشگاه آزاد با تیتر شوک پول کثیف به کنکور پزشکی نوشته است که پرونده دانشجویان قلابی در دانشگاه های علوم پزشکی فقط به دختری که اخیرا خود را رتبه برتر آزمون معرفی کرده بود محدود نمی شود، این روزنامه وعده داده به زودی ابعاد تازه ای از صندلی فروشی و دور زدن کنکور پزشکی منتشر خواهد کرد.

یادداشت روز روزنامه آفتاب یزد نیز به بررسی نشست اخیر سران ایران، ترکیه و روسیه درباره سوریه اختصاص دارد و در این یادداشت مسائل حل شده در جریان این نشست مورد بررسی قرار گرفته است.

روزنامه اعتماد در مصاحبه با یک کارشناس مسائل خاورمیانه تحولات حمله یمنی ها به تاسیسات نفتی عربستان را بررسی کرده و یادداشت روز خود را هم به تحلیل موضوع مذاکره بین ایران و آمریکا اختصاص داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها