کد خبر: ۱۲۲۸۴۰۵

# پایانه _ مسافربری
رمضانی از تهران:
ممانعت از ورود خودروی شخصی به پایانه مسافربری شرق تهران، باعث سوء‌استفاده تاکسی‌داران و انبارداران این پایانه شده است. چرا اجازه ورود حتی برای دقایقی کوتاه به خودرو‌های شخصی داده نمی‌شود؟

# سیل _ فراموشی
توکلی از قائمشهر:
چرا دیگر برای سیل‌زدگان که کماکان با مشکلات عدیده‌ای از جمله مسکن و لوازم خانگی دست و پنجه نرم می‌کنند کمک‌های مردمی جمع ‌نمی‌شود؟ متاسفانه خیلی زود غم این عزیزان فراموش شد و دولت نیز کمک حداقلی به ایشان می‌کند.

# سگ _ ولگرد
فصیحی از شهرری:
جولان سگ‌های ولگرد در حوالی پالایشگاه‌های نفتی شهرری و شورآباد باعث رعب و وحشت اهالی و کارگران این مجموعه شده است. لطفا رسیدگی شود.

# آپارتمان _ کوچک‌
کلهر از تهران:
چه لزومی دارد در مناطق شمال و غرب تهران آپارتمان‌هایی با متراژ بسیار بزرگ برای عده‌ای خاص ساخته شود؟ چرا شهرداری به این درخواست‌ها مجوز می‌دهد؟ بهتر است خانه‌هایی با متراژ کوچک‌تر ساخته شود تا تعداد واحدهای ساخته شده نیز افزایش پیدا کند.

# فاضلاب _ آبادان
حکیمی از آبادان:
بیش از شش ماه است که مسیر فاضلاب خیابان احمدآباد آبادان مسدود شده و فاضلاب‌ها به خانه‌های مردم سرازیر می‌شود. به‌رغم پیگیری‌های متعدد، هیچ سازمانی پاسخگوی ما نیست.

# دردسر _ چراغ‌-قرمز
رضایی از اندیشه:
تغییر چراغ قرمز زیر پل ایران‌خودرو باعث ترافیک در این خیابان شده و خودروها برای دوربرگردان باید مسافت زیادی را طی کنند. لطفا بازنگری شود.

# موسسه _ تخلف
پارسایی از ساری:
بیش از هفت ماه است که یک موسسه، سپرده سرمایه‌گذاران خود را پس نمی‌دهد و سود پنج سال گذشته را نیز از اصل مبلغ کسر
کرده است.

# جانباز _ مشکل
یک شهروند:
همسرم جانباز جنگ تحمیلی است. برای پر کردن فرم ماده 87 ایثارگران به سایت مربوط به ارتش مراجعه کردم، ولی سایت موردنظر مسدود شده است. چرا؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها