والیبالی ها مقابل سریلانکا انرژی خود را ذخیره کردند

آسان برد

«همه از تیم ملی والیبال ایران انتظار قهرمانی آسیا دارند». ایگور کولاکوویچ رقابت های قهرمانی سال 2019 آسیا را با بیان این جمله آغاز کرد و در همان نخستین بازی، با استراحت دادن به برخی نفرات اصلی تیم، یک پیروزی آسان و 3 دسته را در مصاف با سریلانکا، برای تیم ملی به ارمغان آورد.
کد خبر: ۱۲۲۸۰۴۷

ایران بازی با سریلانکا را با ترکیب فرهاد قائمی، امیرحسین اسفندیار، مسعود غلامی، سید محمد موسوی، پوریا یلی، جواد کریمی و محمدرضا موذن آغاز کرد و بدون نیاز به کاپیتان سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور و پوریا فیاضی توانست این دست را با نتیجه 25 بر 15 به نفع خود کند. همین نتیجه باعث شد کولاکوویچ، دست به ترکیب نزند تا تیم ایران با همین نفرات دست دوم را هم 25 بر 17 به سود خود خاتمه دهد. استراحت دادن به برخی نفرات اصلی در دست سوم هم ادامه پیدا کرد اما این بار سریلانکایی ها بهتر از دو دست قبلی ظاهر شدند و برای نخستین بار توانستند از مرز امتیاز 20 عبور کنند. سریلانکا حتی 22 بر 20 و 23 بر 22 از ایران جلو افتاد که نتایجی خیره کننده برای این تیم به حساب می آیند، اما با تلاش بروبچه های تیم ملی والیبال، این فاصله در ادامه جبران شد و ایران توانست در دست سوم با نتیجه 25 بر 23 پیروز شود.
به این ترتیب در شرایطی که برخی نفرات تیم مصدوم و برخی دیگر خسته بودند، تیم ملی والیبال گام اول خودش را در آخرین مرحله از رقابت های گزینشی المپیک 2020 محکم برداشت تا با کمترین خستگی، به ادامه مسیر خود تا قهرمانی در آسیا فکر کند. ایران امروز در دومین بازی خود به مصاف قطر می رود و در ادامه نیز با استرالیا روبه رو خواهد شد تا تکلیف دو تیم صعود کننده از گروه مشخص شود.
برنامه بازی های امروز
گروه B: چین تایپه - هنگ کنگ (10:30)
گروه C: عمان - قزاقستان (10:30)
گروه B: ژاپن - تایلند (13:30)
گروه C: چین- هند (13:30)
گروه D: کویت - کره جنوبی (16:00)
گروه D: پاکستان - اندونزی (16:00)
گروه A: سریلانکا - استرالیا (18:30)
گروه A: ایران - قطر (18:30)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها