کد خبر: ۱۲۲۸۰۱۲

# کشاورز - بی‌مهری
جهانبین از یاسوج:
گناه کشاورزانی که با تمام وجود اقدام به کاشت میوه و سبزیجات کردند، ولی با مهری و کم توجهی دولت مواجه شدند و بسیاری از محصولاتشان درحال خراب شدن است چیست؟

# مرغداران - دلال
محسنی از آمل:
اختلاف قیمت پرورش مرغ برای مرغداران با فروش آن در سطح شهر بسیار زیاد است. متاسفانه حضور دلالان در این بازار ضرر هنگفتی به مرغداران و مصرف‌کنندگان رسانده است.

# پوشش - محرم
تقی‌نژاد از تهران:
پوشش بعضی مردم در ماه محرم مناسب و مورد تایید مردم و عزاداران حسینی نیست. امیدوارم مسؤولان قضایی با این افراد برخورد کنند.

# تغییر کاربری - زمین
بلقار از تهران:
تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی شهرستان‌های اطراف تهران مانند ورامین و فیروزکوه علاوه بر حاشیه نشینی و معضلات شهری، باعث کاهش تراکم زمین‌های کشاورزی و آسیب به محیط‌زیست می‌شود.

# حکم - قاطعیت
موحدی از ماکو:
از ریاست محترم قوه‌قضاییه درخواست می‌شود در اجرای احکام محکم‌تر و قاطع‌تر عمل شود. متاسفانه متهم پرونده اینجانب به‌راحتی مرا تهدید می‌کند و شخصی نیست با وی برخورد کند.

# تبعات - ارز دولتی
رحیمی از تهران:
وقتی مواد اولیه و کالاهای وارداتی با ارز آزاد محاسبه شده و به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد، دولت محترم چه اصراری به تخصیص ارز دولتی دارد؟ تخصیص ارز دولتی با شرایط فعلی عواقبی جز فساد، خالی شدن بیت‌المال و گرفتن توان رقابت تولیدکنندگان با واردات ندارد.

# تبعیض - ثبت‌نام
سبزعلی از تهران:
مسؤولان مدرسه دخترانه سمیه واقع در منطقه 18 تهران برای ثبت‌نام سال جدید دانش‌آموزان تبعیض قائل می‌شوند و از ثبت‌نام بسیاری از دانش‌آموزان خودداری می‌کنند. چرا؟

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها