Crono مدیریت اعلان‌های هشدار
کد خبر: ۱۲۲۷۵۵۸

بسیاری از ما اپ‌های مختلفی روی گوشی خود داریم که هر کدام کار خاصی را برایمان انجام می‌دهند. هر یک از این اپ‌ها برای ارتباط با شما از اعلان‌های هشدار یا همان نوتیفیکیشن‌ها استفاده می‌کنند تا شما را از خبرها، تغییرات، به‌روزرسانی‌ها یا پیام‌های جدید مطلع کنند.
اما زمانی که تعداد این اعلان‌ها زیاد می‌شود، کاربری خود را از دست می‌دهند یا این‌که نادیده گرفته می‌شوند. نرم‌افزار همراه crono به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر و حرفه‌ای‌تر این نوتیفیکیشن‌ها را مدیریت کنید. این اپ امکان مدیریت نوتیفیکیشن‌ها را روی رایانه شخصیتان به شما می‌دهد.
شما برای استفاده از این امکان علاوه بر داشتن این اپ روی گوشی اندروید خود باید یک افزونه کروم هم نصب کنید تا بتوانید از امکانات آن بهره ببرید. همچنین می‌توانید برخی از دستورات را از طریق رایانه به گوشی خود بدهید یا این‌که روی نوتیفیکیشن‌ها یادآور تعریف کنید تا در زمان مشخص به شما یادآوری کند.
این اپلیکیشن کم حجم و کاربردی، امنیت گوشی شما را به خطر نمی‌اندازد و بدون نیاز به روت می‌توانید از آن استفاده کنید.

Guns of Boom

ضیافت تفنگ‌ها
اگر بازی‌هایی مثل پاب‌جی یا فروت‌نایت را دوست دارید و از تجربه بازی‌هایی از این جنس لذت می‌برید حتما بازی Guns of Boom را هم به فهرست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید. البته این بازی، فضایی کارتونی و سراسر رنگ را برایتان ایجاد کرده است تا حس و حال جالبی از یک بازی آنلاین شوتر اول شخص به شما بدهد. علاوه بر این، بازی برای تلفن همراه طراحی شده و همین باعث می‌شود راحت‌تر و با توانایی بیشتری مبارزات را انجام دهید. در هر راند از بازی شما در یک نبرد چهار در مقابل چهار حضور دارید و کسی برنده خواهد شد که تا آخرین لحظه در نبرد باقی بماند. البته اگر هر یک از دو تیم بتواند سریع‌تر اعضای تیم مقابل را شکست دهد برنده بازی است. شما در این بازی می‌توانید پیشرفت کرده و در هر مرحله در محیط‌های جدید و با تفنگ‌های متنوع‌تر و قوی‌تر مبارزه کنید.

اجاق

غداهای بومی را مزه کن
از طعم غذاهای خانگی و بومی لذت می‌برید؟ دوست دارید غذاهای نقاط مختلف ایران را امتحان کنید؟ برای خود من که این کار یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای جهان است. دو راه پیش رو دارید: یا همین حالا کوله سفر را ببندید و نقطه به نقطه ایران را دنبال غذاهای جدید گز کنید یا اپلیکیشن اجاق را روی گوشی خود نصب کنید و غذاهای بومی نقاط مختلف ایران را سفارش دهید. تفاوت این اپ با دیگر اپ‌های سفارش غذا این است که در اجاق فقط غذاهای بومی پیدا می‌شود و از آش و حلیم گرفته تا غذاهای شمالی و جنوبی می‌توانید سفارش دهید. زمان ارسال غذا ۵۵ دقیقه بعد از سفارش است. البته بسته به مکانی که قرار دارید ممکن است محدودیت سفارش وجود داشته باشد و تمام غذاهایی که در نظر دارید پیدا نشود. اپلیکیشن، رابط کاربری قابل قبولی دارد و راحت می‌توانید سفارش خود را پیدا کنید.

کِش مِش

فکرت را به بازی بگیر
کش مش یک بازی بسیار جذاب، فکری و چالش‌برانگیز است که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این بازی فکری شما باید با وصل کردن نقاط روی صفحه به هم تصویری را که در بالا برای شما نمایش داده شده است، بازسازی کنید، اما نکته سخت ماجرا این است که در طول بازی نباید دست خود را از روی صفحه بردارید و تصویر را باید بدون قطع کردن خطوط دیگر بکشید. بازی به‌صورت مرحله‌ای است و بعد از هر مرحله کار سخت‌تر می‌شود. بخش دیگر بازی که می‌تواند شما را سرگرم کند، لیگ قهرمانان این بازی است. در این بخش شما با توجه به امتیازی که کسب می‌کنید در یک لیدربورد قرار می‌گیرید و با دیگر کاربران رقابت می‌کنید. فقط اگر فکر می‌کنید که خیلی زود درگیر یک بازی می‌شوید و وقت زیادی از شما می‌گیرد، سمت کش‌مش نروید، چراکه خیلی زود شما را معتاد خواهد کرد.

نوای محرم

صدای عاشورا
در ماه محرم می‌توانید با داشتن یک اپ مناسب روی گوشی خود حال و هوای این روزهای عزیز را برای خود زنده کنید. نوای محرم، یک نرم‌افزار کاربردی برای این روزهاست. شما می‌توانید زیارت‌های عاشورا، وارث، اربعین و… را در این اپ به‌راحتی پیدا کنید. همچنین در صورتی که دنبال مداحی‌ها و سخنرانی‌های این ماه هستید هم نرم‌افزار نوای محرم به کار شما می‌آید. محتوای بارگذاری شده در این اپ به‌صورت صوتی، تصویری و همچنین متنی است تا بسته به شرایطتان بتوانید از آن استفاده کنید. علاوه بر اینها، امکان پخش زنده نیز وجود دارد تا مکان‌های مذهبی مختلف را به‌صورت زنده ببینید و خود را در حال و هوای آن مکان قرار دهید. اماکن مقدسی چون حرم امام‌حسین(ع)، حرم حضرت عباس(ع) و بین الحرمین با کیفیت مناسب در این اپ قرار دارد و با توجه به سرعت اینترنت شما قابل پخش خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها