توهین سالومه به بهنوش: بارش های بی سابقه اخیر و متعاقباً سیل‌هایی که در برخی مناطق کشور به راه افتاد این روزها همچنان مردم نجیب و خوب کشورمان را گرفتار کرده است اما در پی این حوادث سیل مهربانی مردم هم به راه افتاد و از بسیجی و جهادگر و دکتر و مهندس گرفته تا هنرمندان برای کمک راهی استان‌های سیل‌زده شدند.
کد خبر: ۱۲۲۷۵۲۴

یکی از این هنرمندان بهنوش بختیاری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون بود که تصاویری در این زمینه هفته گذشته از او منتشر شد. اما گویا این اتفاق به مذاق مجری شبکه من و تو خوش نیامد و سریعاً واکنش تندی از خود نشان داد و در صفحه خود شروع به توهین به بهنوش بختیاری کرد.

چاق‌ترین کودک جهان، قبل و بعد: دو عکسی که می بینید متعلق به آریا پرمانا، کودک ۱۳ ساله اندونزیایی است که قبلا 192 کیلوگرم وزن داشته است و توانسته 106 کیلوگرم از وزن ش را کم کند و هم اکنون حدود 86 کبلوگرم شده است.
جالب است بدانید او پس از لاغری دچار مشکلاتی نظیر افتادگی پوست شده و پزشکان امیدوارند او را درمان کنند. اما روی دیگر ماجرا این است که آریا پرمانا حالا می تواند خیلی کارهایی را که در گذشته برایش آرزو بوده است، انجام دهد او این روزها مدرسه می رود، ورزش می کند و در کنار هم سن و سال هایش شاد است.

خسته نباشی مربی: یکی از خبرهای بد هفته گذشته حذف تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان از مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو بود، دختران ایرانی با یک باخت عجیب و غریب به چین تایپه نتوانستند المپیکی شوند، اما صحبت های کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران ایران بعد از این اتفاق از خود باخت عجیب و غریب تر بود، او در مصاحبه ای یک جمله طلایی گفته است: «حیف شد اما الان فهمیدیم که چه نقاط ضعفی داریم.» اینجاست که باید بگیم خسته نباشی مربی! مسابقه اونم در سطح انتخابی المپیک که جای پیدا کردن نقاط ضعف نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها