فرکی در گفت‌وگو با جام‌جم :

لیگ نوزدهم جذاب‌تر می‌شود

حسین فرکی، مربی و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که حالا سرمربی پیکان تهران است، اعتقاد دارد برای زیبا شدن لیگ بازهم باید به او زمان داد.
کد خبر: ۱۲۲۷۱۶۶

فرکی به خبرنگار جام‌جم گفت: «در هفته‌های گذشته لیگ با شور و حال خاصی شروع شد که در همین دو هفته تماشاگران بسیار زیادی این رقابت‌ها را دنبال کردند. البته هنوز به اندازه کافی تیم‌ها جا نیفتاده اند و برای رسیدن به هماهنگی کامل همچنان نیاز به زمان داریم. فکر می‌کنم چند هفته دیگر، لیگ ایران جذاب تر، پویاتر و زیبا تر خواهد شد. امیدوارم به لحاظ اخلاقی نیز تیم‌های بهتری ببینیم و حواشی کاهش یابد تا همه فقط روی فوتبالی که ارائه می‌دهند، تمرکز داشته باشند.»
فرکی در مورد شرایط پیکان هم گفت: «ما مقابل دو حریف قدرتمند به نام‌های شهرخودرو مشهد و نساجی مازندران قرار گرفتیم که متاسفانه در هر دو بازی بازنده بودیم. به هر حال پیکان تغییرات بسیار زیادی در این فصل داشته و بازیکنان برای رسیدن به هماهنگی و تاکتیک مدنظر کادرفنی به زمان بیشتری نیاز داند. فکر می‌کنم از دو، سه هفته دیگر می‌توانیم تیم واقعی مان را در میدان ببینیم.»
او در خصوص تعطیلی لیگ نیز افزود: «چاره دیگری وجود نداشت. لیگ باید تعطیل می‌شد؛ هم به خاطر مراسم شب‌های محرم، تاسوعا و عاشورا و هم به بهانه بازی تیم ملی در مسیر جام‌جهانی 2022 قطر. همه با این برنامه کنار آمده ایم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم.»
فرکی در نهایت گفت: «امیدوارم در اولین گام بتوانیم هنگ کنگ را در خانه شکست دهیم. باید با قدرت وارد این تورنمنت شویم و از حالا بدانیم که به تک تک امتیازات هر بازی برای صعود راحت به جام جهانی قطر احتیاج داریم. از همین بازی اول باید محکم میدان برویم تا بتوانیم شانس خود را برای رسیدن آسان به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر افزایش دهیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها