پانته‌آ سیروس که نقش بی‌بی مریم را در سریال «بانوی سردار» بازی می‌کند درباره حضورش در این مجموعه به باشگاه خبرنگاران گفت: بازیگر نقش «بی‌بی مریم» باید مشخصاتی از جمله توانایی سوارکاری و تیراندازی می‌داشت.
کد خبر: ۱۲۲۴۷۷۶

در حقیقت از مهم‌ترین عوامل برای انتخاب من برای ایفای این نقش، ورزشکار بودنم بود؛ برای سازندگان این سریال مهم بود بازیگری را که انتخاب می‌کنند، این توانایی‌ها را داشته باشد. اساسا این نقش با این توانایی‌ها نقش می‌شد، در غیر این صورت پیش‌بردن کار با بدل نقش ناممکن بود. پدرم از وقتی که من یادم می‌آید سوارکاری می‌کرد. من هم از بچگی سوارکاری می‌کردم و کنارش تیراندازی را هم یاد گرفتم.
نسبت به بی‌بی مریم شناختی نداشتم، تا آن روز اسم ایشان را هم نشنیده بودم. برای من جذاب بود که چنین آدمی با این درجه شهرت در بین بختیاری‌ها وجود دارد و بقیه اقوام نسبت به او شناختی ندارند. بی‌بی مریم بانوی بسیار بزرگ و سوارکار و تیرانداز بسیار حرفه‌ای بود. همان ابتدا با توضیحات نویسنده با این شخصیت آشنا شدم و به عنوان یک زن، فوق‌العاده متاثر شدم که چرا نباید قهرمان‌های ملی مملکتم و به‌ویژه قهرمانان زن کشورم را بشناسم.
من تا الان تجربه کار تاریخی نداشتم؛ کار تاریخی و جنگی کار‌های سختی هستند. لوکیشن خاکی و آفتاب بسیاری دارند و اگر علاقه و عشق داشته باشید، برایتان جذاب می‌شود و احساس خوبی به شما می‌دهد.
درباره «بانوی سردار» هم اخبار ضد و نقیض شنیده‌ایم، اما امیدوارم استقبال خوبی داشته باشد. نکته‌ای که باید مخاطبان بدانند این است که سریال بانوی سردار فقط برش کوتاهی برای معرفی بی‌بی‌مریم است. ما به هیچ وجه ادعا نداریم که یک واقعه تاریخی را عین به عین می‌سازیم؛ چراکه این یک معرفی از بی‌بی مریم به قلم آقای شیخ طادی است.
لهجه این شخصیت هم از آن مواردی بود که باید بگویم در هر کاری ضعف‌هایی وجود دارد که به عوامل مختلف مربوط می‌شود و ترجیح می‌دهم الان همزمان با پخش سریال، درباره آن صحبت نکنم. بعد‌ها صحبت می‌کنم. باید اجازه بدهید پخش سریال تمام شود؛ این قدر نکات جذاب در سریال وجود دارد که می‌خواهم به آن بپردازم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها