کد خبر: ۱۲۲۳۹۹۷

# ترافیک- اتوبوس
سلیمی از ارومیه:
توقف اتوبوس‌ها در میدان شهدا واقع در خیابان عطار ارومیه باعث ترافیک و اختلال در عبور و مرور شده است. شهرداری و راهنمایی و رانندگی محترم رسیدگی کنند.

# دارو-‌ بیماران-کلیوی
ناظم‌زاده از تهران:
داروهای بیماران کلیوی که همگی ایرانی هستند و با دفترچه بیمه نیز پرداخت می‌شود تا 300درصد گران شده است. چرا؟ این درحالی است که وزارت بهداشت فقط ادعای گرانی 10 درصدی دارد.

# گلایه-اقتصاد
مومنی از تهران:
دولتمردان به طور دائم می‌گویند از وضع اقتصادی مردم باخبرند و فشاری را که بر دوش مردم است درک می‌کنند، پس چرا فکری به حال این وضع نمی‌کنند؟

# مهران- زمین-خالی
یک شهروند:
از شهرداری منطقه 19 درخواست می‌شود زمین خالی خیابان مهران را به پارک و بوستان تبدیل کند تا مردم از این زمین استفاده مناسب را ببرند.

# کباب -معما
رضاوند از ارومیه:
با این قیمت گران گوشت چرا برخی رستوران‌ها کباب را با قیمتی بسیار پایین به فروش می‌رسانند و وزارت بهداشت این رستوران‌ها را بازرسی نمی‌کند؟ بازی با جان مردم شوخی‌بردار نیست.

# بوستان-پاتوق
حسینی از تهران:
پارک شهید بهزادی واقع در تهرانپارس پاتوق معتادان، موادفروشان، دستفروشان و سارقان شده و تنها کاربردی که این پارک ندارد تفریح
شهروندان است.

# میوه -وانت‌بار
شهروندی از ارومیه:
وانت‌بارهای میوه فروش بعد از فروش میوه‌ها در میدان شهدای شهر ارومیه، محیط اطراف خیابان عطایی را بسیار کثیف می‌کنند و با جا گذاشتن میوه‌های خراب بوی بدی در این خیابان پخش و باعث آزار مردم می‌شود.

# تاخیر-اتوبوس
هادوی از تهران:
تاخیر در حرکت اتوبوس‌های شهدا ثامن‌الحجج مخصوصا از ساعت6 بعد از ظهر غروب به بعد باعث ازدحام مسافران در ایستگاه‌ها و اتوبوس می‌شود. لطفا رسیدگی شود.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها