حق با شماست

کد خبر: ۱۲۲۳۵۶۳

# آرایشگاه _ نرخ
کرمانی از تهران:
نرخ آرایشگاه‌های زنانه با توجه به نبود نظارت و نرخ دستوری، متفاوت است و بسیاری از سالن‌های آرایش بدون هیچ دلیلی قیمت‌های گزاف به مردم می‌دهند.

# عوارض _ صعودی
غلامی از تهران:
بهای عوارضی آزادراه تهران ـ پردیس کماکان صعودی بوده است و مسؤولان این عوارضی قصد کاهش قیمت آن را ندارند. چرا؟ این درحالی است که بعد از سال‌ها باید بهای عوارضی‌ها با توجه به تامین هزینه ساخت آن کاهش یابد.

# پول _ حذف صفر
درخشان از قم:
حذف چهار صفر از پول ملی چیزی جز هزینه‌های اضافه برای چاپ اسکناس ندارد و مانند همیشه این هزینه‌های گزاف بر دوش مردم است.

# هزینه _ درمان
نوذری از تهران:
هزینه‌های پزشکی سر به فلک کشیده و اگر یک شخص دفترچه بیمه نداشته و یا توان پرداخت مالی کمی داشته باشد، باید با بیماری خود تا آخر عمر دست و پنجه نرم کند.

#حفظ - نخبگان
مرندی از سمنان:
از وزارت کشور درخواست می‌شود به‌جای تشویق خارجیان برای سرمایه‌گذاری و اقامت در ایران، در حفظ نخبگان تلاش بیشتری شود؛ چرا که اینان آینده سازان میهن ایرانی اسلامی ما هستند.

# قوه - قضاییه
جمعی از شهروندان:
برخورد سفت و سخت قوه قضاییه با مفسدان و پیگیری شخص رئیس محترم قوه قضاییه راجع به پرونده‌های دانه درشت‌ها، امید را در بین مردم زنده کرد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

#محاکمه _ مفسد
شکاری از تهران:
امیدوارم با محاکمه مفسدان ارزی و برگشت اموال غارت شده از بیت‌المال، نوبت به کاهش نرخ ارز و ثبات بازار شود تا تجار و کسبه با خیال راحت به فعالیت خود ادامه دهند.

#مرغ _ گران
دامنگیر از بابل:
نه‌تنها قیمت گوشت قرمز کاهش پیدا نکرد بلکه مرغ نیز گران شد تا سبد غذایی مردم خالی‌تر شود. این در حالی است که مسؤولان همواره بر ثبات قیمت‌ها تاکید دارند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها