کد خبر: ۱۲۲۲۰۴۷

# نارمک-روشنایی
توانی از تهران:
از شهرداری منطقه 8 تهران درخواست می‌شود چراغ‌های روشنایی میدان 49 نارمک را با تاریک شدن هوا روشن کند. متاسفانه به‌علت نبود روشنایی در این محدوده، عبور برای شهروندان سخت است.

# خشکی-فضای سبز
میراحمد از تهران:
درختان خیابان مطهری جنوبی و فجر واقع در بلوار دریا به علت آبیاری‌نشدن توسط شهرداری در‌حال خشک شدن است. تاکنون دو‌بار با سامانه 137 تماس گرفتم که متاسفانه ترتیب اثر داده نشده است.

# گرانفروشی- اپراتور
علوی از اهواز:
افزایش قیمت اینترنت اپراتورهای همراه چراغ خاموش و در سکوت انجام گرفته است و وزارت ارتباطات نیز مانند همیشه از آنها حمایت می‌کند.

# بی‌احترامی-مامور
تنها از مشهد:
رفتار ماموران راهنمایی و رانندگی در محور باغچه-مشهد بسیار ناپسند و زننده است. بعد از توقف به دستور آنها و حتی جریمه، شهروند حق سؤال بابت جریمه را ندارد و در صورت سوال کردن با بی‌احترامی ماموران روبه‌رو می‌شود.

# سکوت-ارز
یک شهروند:
چرا دولت راجع به 14 میلیارد دلاری که برای واردات کالاها با نرخ 4200 تومانی به واردکنندگان اختصاص داد هیچ گزارشی تهیه و به مردم ارائه نمی‌کند؟ سودجویان با دریافت این مبالغ بزرگ‌ترین خیانت را به مردم کردند.

# حذف -چارتر
قربانی از اصفهان:
حذف بلیت‌های چارتری در مسیرهای پرتردد مانند مشهد مقدس باعث افزایش نرخ بلیت هواپیماها شد و دیگر مردم رغبتی به استفاده از هواپیما برای مسافرت ندارند.

# تاکسی- شب
امیری از تهران:
تاکسی‌های روبه‌روی مترو ایستگاه نعمت‌آباد بعد از ساعت 9شب، دیگر حضور ندارند و این موضوع، جابه‌جایی مسافران را مختل کرده است.

# قهوه‌خانه-زیرزمینی
خانجانی از تهران:
تعداد قهوه‌خانه‌های کوچک و زیرزمینی در شهر تهران افزایش زیادی دارد و با توجه به نداشتن مجوز، ورود افراد زیر 18 سال نیز در این مکان‌ها آزاد است.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها