ساخت مستند زندگی عالم ربانی آیت الله حاج شیخ هاشم قزوینی با سرمایه گزاری شرکت صوتی و تصویری سروش و به کارگردانی شهرام قدیری کلید خورد .
کد خبر: ۱۲۲۰۴۷۱
تولید مستند حاج شیخ هاشم مدرس قزوینی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شرکت صوتی و تصویری سروش در این مستند که با هدف معرفی مفاخر و علمای استان قزوین تولید می شود ، ابعاد شخصیتی و گوشه هایی از زندگانی گوهربار حاج شیخ هاشم مدرس قزوینی به تصویر کشیده خواهد شد .

براساس این گزارش مرحوم آیت الله سیدهاشم مدرس قزوینی در سال 1270 ه ش در روستای قلعه هاشم خان قزوینی در خانواده ای کشاورز دیده به جهان گشود و از همان کودکی عمل به واجبات و پرهیز از محرمات را مراعات می کرد و در عین زهد و دوری از دنیا، آزادمردی اجتماعی بود که در مسائل سیاسی حضوری فعال داشت .

حاج شیخ هاشم مدرس قزوینی نقش بسزایی در تربیت نخبگان ایران اسلامی همچون حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، میرزا حسنعلی مروارید، مرحوم آیت الله خزعلی ، دکتر محمد رضا شفیعی کدکنی ، مرحوم آیت اللّه میرزا محمد انواری ، میرزا جواد حاج آقاتهرانی و محمدتقی شریعتی مزینانی داشته که از محضر این عالم ربانی فیض می بردند.

در این مستند که در شهرک غزالی رسانه ملی تولید می شود حسین مددی تهیه کننده، سیدجلال موسوی طراح گریم ، کیارش زارع طلب و حسین مددی نویسندگی و محمد عفراوی مدیر برنامه ریزی آن را بر عهده خواهند داشت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها