فضائلی معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ماجرای هدایای گران‌قیمت پادشاه عربستان برای خانواده رهبر انقلاب را بیان کرد.
کد خبر: ۱۲۱۹۸۶۳
ماجرای هدایای گران‌قیمت پادشاه عربستان برای خانواده رهبر انقلاب

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی فضائلی معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، به تازگی در صفحه توییتر خود پستی منتتشر کرد که در آن به اتفاقی عجیب در سال ۷۶ اشاره کرد. فضائلی در پست خود اعلام کرد که ملک عبدالله، در سال ۷۶ برای کنفرانس اسلامی به ایران سفر کرده بود که برای رهبری و همچنین خانواده ایشان هدایای گران بهایی را آورده بود که رهبری هیچ کدام از آن‌ها را قبول نکرد و تمامی این هدایا پس از قیمت گذاری در اختیار آستان قدس رضوی قرار گرفت و با معادل پولی آن، برای محرومین ۲۰ واحد مسکونی تهیه شد.

متن پست وی به این شرح است: ملک عبدالله در آذر سال ۷۶ که برای شرکت در کنفرانس اسلامی به ایران سفر کرده بود، از طرف «فهد» -پادشاه وقت عربستان- برای حضرت آقا و تمام اعضای خانواده ایشان هدایای بسیار گران قیمتی آورده بود. آقا به خانواده می‌گویند این‌ها متعلق به ما نیست؛ لذا این طلا و جواهرات قیمت گذاری و برای حفظ آن‌ها به‌عنوان یک اتفاق تاریخی، در اختیار آستان قدس قرار گرفت و ما به ازاء آن حدود ۲۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های محروم تهیه شد. این جواهرات اکنون در یکی از قاب‌های بالای ضریح امام رضا (ع) نگهداری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها