یکی از مناطق پرگردشگر و توریستی کشور ایران در جزیره ی کیش است که دارای جاذبه های طبیعی، گردشگری، تاریخی، دیدنی، تفریحی بسیاری بوده و یکی از مفرح ترین و جذاب ترین دیدنی­های این جزیره پارک دلفین است که در استان هرمزگان و در بخش جنوبی جزیره کیش در خیابان جهان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۱۸۲۴۸
پارک دلفین کیش جاذبه ای زیبا در تور کیش سفر باتو

شما با سفر به جزیره کیش در تور کیش ارزان قیمت علاوه بر دیدن مناظر رویایی، پرداختن و لذت بردن از تفریحات آبی متنوع و گوناگون با تهیه ی بلیط پارک دلفین از تماشای بخش های متنوع این پارک که مربیان مجرب به همراه حیوانات دریایی بامزه و فوق العاده باهوشی چون دلفین ها به اجرا در می آورند لذت برده و لحظاتی سرشار از شادی و هیجان را تجربه کرده و به یادگار ببرید.

به گزارش سفر باتو ، پارک دلفین کیش یکی از وسیع ترین و زیباترین پارک های کشور و حتی خاورمیانه است که نزدیک به یک میلیون مترمربع (صد هکتار) مساحت داشته و توسط بخش خصوصی احداث گردیده است.

دلفیناریم یا همان پارک دلفین کیش دارای فضای سرسبز با انبوه درختان نخل و دیگر گونه­ های گیاهی زیبا و متنوع بوده و چشم اندازی منحصر به فرد و خاص دارد.

البته بهتر است بدانید که پارک دلفین کیش دارای دیدنی های بسیاری بوده که در ادامه مطالب به ذکر نام آن ها و ارائه شرح مختصری از آن ها خواهیم پرداخت:

  1. فضای سرسبز و منحصر به فرد: مناظری رویایی و سرسبز با چشم اندازی خاص و دیدنی که انواع گونه های گیاهی را در خود جای داده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در پارک آبی دلفین ها نزدیک به صد گونه متنوع گیاهی و درختانی چون نخل، اکالیپتوس، درخت لور، مورد، آکاسیا، کهور، جونیا پروس، کند کارپوس و انواع و اقسام کاکتوس و غیره وجود دارد.
  2. نمایش دلفین و دیگر حیوانات دریایی: از دیگر جذابیت های این پارک که موجب شده تا خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی به این منطقه بیایند وجود برنامه ها و نمایش­های بسیار دیدنی دلفین ها، گرازهای دریایی، گربه دریایی، پنگوئن ها و شیرهای دریایی آن است که برای هر بیننده ای تماشای نمایش آن ها لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود. این حیوانات بسیار زیبا و خواستنی توسط مربیان مجرب و ماهر تربیت شده و حرکاتی دیدنی و حیرت انگیزی انجام می دهند.
  3. باغ پرندگان: شترمرغ، طاووس، ماکائو، مرغ سقا، توکان، گونه های مختلفی از لک لک ها، قو، موزخوار، پلیکان، توراکو و برخی پرندگان دیگر از گونه های مختلف و متنوع این باغ پرندگان هستند که تماشای آن ها خالی از لطف نبوده و برای علاقمندان به جانوران و خصوصا پرندگان بسیار قابل توجه است. لازم به ذکر است که در این باغ نزدیک به ده هزار پرنده و بیش از 50 گونه ی خاص و زیبا از پرندگان نگاهداری می شود. البته شما در باغ پرندگان می توانید برخی دیگر از گونه های جانوری به خصوص جانوران آبزی چون تمساح و کروکودیل های مختلف و غیره را نیز ببینید. همگی این جانوران از نقاط مختلف دنیا در این محل گردآوری شده اند.
  4. دیگر جاذبه های پارک دلفین کیش: البته خبرهای بسیار خوب و شنیدنی که می توانیم در اختیار شما بگذاریم این است که علاوه بر این تفریحات و دیدنی های بکر، فوق العاده و شگفت انگیز در آینده ای نزدیک شما می توانید از جنگل باران های مصنوعی، کوه آتشفشان، باغ پروانه ها، دنیای ارکیده و غیره که در حال طراحی و ساخت می باشند و به زودی افتتاح می شوند نیز بهره مند شده و لذت بیشتری از سفر به این منطقه ی دیدنی و منحصر به فرد ببرید.

همچنین شما از دیگر امکانات رفاهی پارک دلفین کیش نظیر هتل های شیک و لوکسی چون (هتل شباویز، هتل سیمرغ، هتل کوثر)، رستوران و سفره خانه های سنتی و کافی شاپ ها، سالن آمفی تئاتر و دیگر امکانات آن نیز بهره مند گردید. برای خرید سوغاتی نیز اصلا نگران نباشید بازار بین المللی مرجان در نزدیکی این پارک قرار داشته و شما بدون دغدغه می توانید مایحتاج و حتی سوغاتی هایتان را از این بازار خریداری کنید.

ساعات بازدید از پارک دلفین کیش

مسافرین جزیره کیش برای دیدن و تماشای پارک دلفین کیش می توانند تمام روزهای هفته از ساعات 3 بعد از ظهر تا 8:30 شب به این مکان زیبا و تماشای حیوانات گوناگون مراجعه نمایند.

نحوه تهیه ی بلیط و رعایت برخی نکات در پارک دلفین کیش

  • خرید اینترنتی از طریق سایت تفریحات کیش یک روز قبل از مراجعه به این پارک.
  • برخورداری ار تخفیفات بلیط پارک دلفین کیش در برخی هتل ها.
  • از آن جا که بلیط بخش های مختلف پارک دلفین کیش به صورت مجزا به فروش می رسد شما با تهیه ی پکیج کامل و یک جا می توانید از تمامی امکانات و تفریحات این پارک به صورت کامل بهره مند شوید.
  • استفاده از دوربین ها و گوشی های معمولی برای تصویر برداری و عکاسی بلامانع است.

در پایان نیز برای شما روزهای خوشی و دلچسبی را در جزیره ی کیش و به ویژه پارک دلفین کیش آرزومندیم. قطعا یکی از خاطرات خوش و به یاد ماندنی مسافرین در جزیره کیش دیدن دلفین ها و سایر پستانداران و حیوانات جذاب و فوق العاده زیبای پارک دلفین کیش خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها