عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت مهندس سعیدی‌کیا در مدت زمان که در بنیاد مستضعفان حضور داشت، عملکرد قابل قبولی ارائه کرد و به نظر من، توانست بخش قابل توجهی از انتظارات مطرح از این مجموعه انقلابی را برآورده کند.
کد خبر: ۱۲۱۶۷۲۶
بنیاد مستضعفان در پروژه‌های مهم کشور در کنار دولت‌ بوده است

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری بنیاد مستضعفان، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد سعیدی‌کیا در بنیاد مستضعفان، گفت: آقای مهندس سعیدی‌کیا در مدت زمان که در بنیاد مستضعفان حضور داشت، عملکرد قابل قبولی ارائه کرد و به نظر من، توانست بخش قابل توجهی از انتظارات مطرح از این مجموعه انقلابی را برآورده کند.

وی با بیان اینکه، بنیاد مستضعفان برای مقابله با محرومیت زدایی ماموریت ویژه داشت، گفت: آقای سعیدی کیا توانست چند پروژه بسیار مهم و اساسی در حوزه محرومیت زدایی را به سرانجام برساند که پروژه‌های چون، قلعه گنج از جمله اقدامات موفق ایشان بود که باید به عنوان الگو در آینده مورد توجه باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس همچنین گفت که بنیاد مستضعفان در پروژه‌های مهم کشور در کنار دولت بوده و خلاء‌ها را رفع کرده است، گفت: در برخی پروژه‌ها از قبیل: پروژه آزادراه تهران شمال، پروژه ترمینال سلام و اقدامات جهادی در مناطق محروم خدمات شایسته‌ای داشته و هیچ فرد منصفی نمی‌تواند خدمات بنیاد مستضعفان و آقای سعیدی کیا به محرومین را نادیده بگیرد.

نقوی همچنین گفت: البته خدمات آقای سعیدی‌کیا به مردم و کشور محدود به بنیاد مستضعفان نمی‌شود و ایشان در مقاطع مختلف در خدمت رسانی به مردم و انقلاب خوش سابقه بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها